donderdag 25 november 2010

Tweede gift van de zesde kuur

Vandaag weer chemodag,Mijn wandeling gemaakt, dit keer samen met iemand,zij was aan het hard lopen maar ging niet lekker, zodoende liep ze met mijn mee in mijn tempo,en zelf praten en lopen ging goed!Het was heerlijk fris buiten,zou het gaan sneeuwen,van mijn hoeft het niet maar andere zullen het waarschijnlijk wel leuk vinden.Goed dat we dat niet kunnen regelen want dat zou niet goed gaan!!

Straks komt mijn zus weer om gezellig bij mijn te zitten dit keer krijg ik ook de APD erbij,het middeltje om mijn botten sterker te houden.Dus zijn we niet zo snel thuis als vorige keer.
Hij moet weer zijn werk gaan doen,en hopelijk met een goed resultaat!!!
Kaarsjes brandden, en hopelijk blijft hij mijn hand vast houden deze weg.

De voorbereidingen voor Sint worden gemaakt er staan en liggen allelei surprises te drogen,en overal staat wel wat geheimzinnigs op de slaapkamers.Nu nog de rijmen maken,maar het is nog geen 5 december al moet het voor de dames allemaal wel eerder klaar zijn,want die hebben een aantal keer sinterklaas voor 5 december.

Spannende en leuke tijden die eraan komen en ik ga er intens van proberen te genieten,en dat moeten jullie ook niet vergeten, geniet van elke dag .Er is altijd wel wat moois in een dag te vinden ook al lijkt het soms niet, en lijkt alles zo gewoon,probeer van elke dag een speciale dag te maken.
Lianne zegt altijd: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd .Zij vind en heeft af en toe van die mooie spreuken,welke ze dan opschrijf of voorleest.

Mijn twee kanjers doen het zo goed op school we zijn zo trots ,hele mooie rapporten hebben ze allebei,als je dat ziet dan ben ik zo gelukkig dat tot nu toe mijn ziekte geen invloed heeft op hen schoolwerk en hoop ik nog zoveel van mijn kanjers op hun school mee te mogen maken en te mogen volgen!!

3 opmerkingen:

  1. Denk dat je al op weg bent, lieverd. Maar toch heel veel succes..!!
    Natuurlijk gaat alles zijn werk doen, blijf er alle vertrouwen in hebben, zoals je steeds al hebt.
    Zo is het, Lianne heeft helemaal gelijk.
    Ja, ze weten het wel die kanjers van jou.
    Je mag met recht trots zijn op allebei.
    Dikke knuffel en goed door de komende dagen heen rollen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi zussie was weer gezellig vanmiddag en we gaan ervoor dat het 9 dec weer doorgaat dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey meissie,
    Al weer een paar dagen verder.
    Gaat het goed, ik hoop het van harte.
    Fijn weekend voor wat er nog rest.
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen