maandag 13 december 2010

13 december



Vandaag eigenlijk de echte dag maar we hebben het feest al gehad afgelopen zaterdag,met familie en vrienden.
De dag begon zo mooi we kregen ontbijt op bed door Lianne en nMilou gemaakt om kwart over zes waren ze al wakker en hebben het allemaal zelf gedaan,dat was zo mooi die geluiden benenden de geurtjes van gebakken ei en zelfgebakken broodjes,dit was eigenlijk het mooiste momnet van die dag met zijn vier op bed ontbijten.Ze hadden een mooi schild gemaakt om in de kamer op te hangen als verrassing erbij!!
Die dag was best druk maar mijn vriendin ,vriend ( de buren dus!!)en mijn zus waren er al vroeg om te helpen met voorbereiden van hapjes de kamer leeg halen en inrichtten voor die avond,en Eef de tent opbouwen buiten.
Die middag even een klein dutje gedaan en heb het weer allemaal vol gehouden en genoten zoveel mogelijk,het was super fijn dat mijn familie en vrienden dit feest met ons mee vierde.
Een mooi herinnering van dit jaar.

Nu de op naar de kerst en jaarwisseling ,die er weer aan komen, ik probeer te gaan genieten van kerst 2010 en niet te veel naar de toekomst te denken ,weet dat jullie misschien denken, niemand weet wat volgend jaar brengt,dat is ook zo, maar als je kanker heb en weet dat je echt nooit maar beter wordt is dit toch anders!!Deze gedachten zijn niet makkelijk in deze tijden van het jaar maar ik ga mijn best doen om er dit jaar met mijn kanjers weer van te genieten en bid en hoop dat ik ook volgend kerstfeest er weer bij mag zijn in mijn gezin en bij de familie en vrienden.



3 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    Al even niet meer gelezen en dan schrik je toch,ik weet dat je een sterke vrouw bent en je niet zomaar bij de pakken neer gaat zitten.
    Fijn om ook mooie dingen te zien en te lezen,wat zullen jullie genoten hebben.
    Voor nu kop op en gaan met die banaan, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid gefeliciteerd!!! dikke kus Sacha de Vilder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieverd,
    Fijn dat je afgelopen zaterdag zo'n fijn feest gehad hebt.
    Hoop dat je er gisteren nog dubbel van na genoten hebt. Een mooie dag om met elkaar de restjes op te maken, denk ik ...haha.
    Ik zeg gewoon nog een keer van harte proficiat.
    Maak er vandaag een mooie dinsdag van.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen