woensdag 15 december 2010

begonnen met de kerst


Het huis is kerstklaar samen met Eef het huis versiert,de boom en de gulanders met lichtjes hangen weer in huis(Spotty vind de boom erg leuk hopelijk laat ze de boom die twee weken een beetje entjes?)

Vanmiddag midwinterfeest in het inloophuis gehad heerlijk gezongen met het koor:zingen voor je leven.Ging weer lekker,Van alles wat ,jullie kunnen als alles goed gaat ,in de kerk in schipluiden eind februari naar ons komen luistren horen,er moet nog het een en ander geregeld worden maar hoop en denk wel dat we het gaan doen!!Ga mijn best ervoor doen.

Morgen weer de tweede gift van deze kuur,mijn lever is erg strak om het zo maar te noemen,normaal voel je niet dat je organen hebt als alles goed gaat n maar nu voel ik hem regelmatig duidelijk zitten,hopelijk wordt er gewerkt aan de ie ander plek en worden die kankercellen opgegeten door mijn chemo packmannetjes??

Ik hoop niet dat we sneeuw krijgen maar er zullen mensen weer genieten van dit winterweer,sneeuw geeft mijn weer beperkingen in het bewegen buiten,maar we gaan het zien allemaal,op naar morgen,lange zit want de APD moet er weer bij morgen.



2 opmerkingen:

  1. Nee meis, sneeuw hoeft voor mij ook niet, en eigenlijk mag die hele winter wel voorbij zijn.
    Maar goed daar kunnen we niets aan doen of versnellen.
    Succes vandaag en laat de chemo haar werk maar doen. En dan hoop ik dat jij je met de kerst heel goed voelt.
    Dikke knuffel en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een witte wereld weer ,lieve meis.
    Maar hoe dan ook een fijne vrijdag en op naar een heerlijk weekend.
    Geniet er volop van.

    BeantwoordenVerwijderen