donderdag 9 december 2010

kuur 7 zit er weer in

Het ging weer rapido,dit omdat ik al aangeprikt was ,en de chemo 15 min.inloop even spoelen en half twee weer thuis.Mijn zus zei ook al even lunchen in het ziekenhuis want het is dan net lunchtijd als we daar zijn.
Voel me weer goed,weer die adereline van anti misselijkhiedsmedicijnen die ik voor de kuur moet nemen,veroorzaken dit waarschijnlijk.mijn dossier doorgenomen en wat schrijven die artsen toch onduidelijk,wel vragen over het verslag van de ct scan maar die ga ik volgende keer zeker vragen.
Morgenochtend zingen in het inloophuis,hopelijk start de auto nu wel,en dan op naar ons feestje zaterdag.
De meiden hebben er zin in!!

2 opmerkingen:

  1. Fijn meis, dat is weer gebeurd.
    Lekker zingen vandaag en ja dan op naar morgen.
    Een gezellig feestje bouwen.
    Maar dat gaat helemaal goed komen.
    Proficiat alvast en een fijne dag.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn feest geweest meis?
    En al weer een beetje bekomen van alles?
    Dikke knuffel en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen