woensdag 8 december 2010

spanning

Tranen hebben al gevloeid vanochtend wat geeft deze dag weer een spanning en niet alleen bij mijn ,maar mijn kanjer Lianne was ook helmaal uit haar doen,eerlijk zijn is mijn geleerd en moet je zijn met deze ziekte, dan vraagt ze hoeveel kuren er nog zijn na deze,geef haar dus het antwoord, en daar dan de conclusie uit,die vult ze zelf in en die weten we allemaal.Dit doet zo verdomt veel pijn in mijn hart als ik haar zo verdrietig ziet om die klote ziekte.Ik hoop haar weer blij te kunnen maken als ze thuis komt ,wilde dit keer geen sms hebben??
De zon moet schijnen zij ze gistrenavond nog maar ik geloof niet dat die van plan is te komen vandaag,dit maakt haar ook nerveus net als mijn.
Bakkie ga ik doen nu en dan op de fiets naar dr. Bos.

3 opmerkingen:

  1. Ik duim, duim, duim.......
    Ja lieverd het is niet makkelijk, voor jou ook voor die kanjers van jou niet.
    Ik hoop zo dat je een goede uitslag mee naar huis gebracht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Moniek, ik wacht ook in spanning op je bericht.

    Jos uit Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met gemengde gevoelens constateer ik dat er nog geen nieuws is... geen slecht en geen goed....
    Ik denk aan je.
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen