donderdag 6 januari 2011

Weer klaar met kuur 8

Hij zit er weer in,zonder hindernissen ,gezellig met mijn zus de feestdagen nog even door genomen en wat er nog meer te kletsen valt,hebben we geen moeite mee.Hij kan zijn werk weer doen,vandaag verzuimt te lopen maar was ook absoluut geen aantrekkelijk weer, en bedacht dat ik gewoon even rustig doe deze dag.
Ook hebben we met lotgenoten gepraat welke we dan toch regelmatig tegenkomen, daar op de dagbehandeling en elkaars weg een beetje weten,de mevr. welke al ruim 60 kuren heeft gehad vertelde dat ze eigenlijk uitbehandelt is maar ze toch weer wat proberen met andere combinaties.Ik weet dat ik ooit ook dit bericht ga krijgen maar gelukkig zijn er zeker nog drie soorten chemo die ik niet heb gehad en als die net zo werken als deze,liever minder maken en flink afremmen zou geweldig zijn, maar stabiel op deze manier is ook heel goed dat gaan we hopen en voor bidden met deze chemo is nu heel goed mee te leven.Want het leven is zo mooi en gezellig bij mijn kanjers en ben zo dankbaar dat ik bij hun kan zijn en voor hun kan zorgen.
Sorry kijk weer vooruit en weet dat ik in het nu moet blijven, dat probeer ik echt maar wie denk nu niet aan de toekomst?
En trouwens, plannen voor het nieuwe jaar met mijn kanjers blijf ik gewoon maken niet te ver vooruit maar voor de zomervakantie gaan we toch al vakantie plannen maken ,en het trouwen van mijn neef(petekind) in september ga ik toch ook beleven met mijn zus en zwager welke hun oudste gaat trouwen.
Laat de chemo maar zijn werk doen!!!!!Ik probeer de rest te doen!!!

2 opmerkingen:

  1. lieve monique zo te horen ga je er weer met alle kracht tegenaan!!!Fijn om te horen van je plannen dikke X Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve meis,
    Laat de chemo zijn werk maar doen.
    En ondertussen mag jij je plannen maken zover je kunt kijken en denkt dit kan ik aan en voelt goed. Dat houdt de balans in evenwicht, en dat heb je zo nodig.
    Voor vandaag niet te veel last van de chemo en op naar een fijn weekend.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen