woensdag 16 februari 2011

Doorzagen


De week weer doorzagen,morgen tweede gift deze kuur en APD wordt iets langere zit maar samen met mijn zus is de tijd zo om.Vanmiddag ga ik samen met mijn schoonzus high tea doen in Delft op het fietsje, want het zonnetjes schijn.Dat was ook de reden om mijn ramen te zemen,met het lekkere zonnetje zie je dat ze echt een sopje nodig hebben.Geeft tevreden gevoel dat ik het nog kan maar moet eerlijk zeggen dat ik baal van het feit dat ik het niet meer even snel kan en gewoon weer moet verdelen,inleveren heet dat maar probeer er niet in te blijven hangen en blijf blij dat ik het zelf best nog goed kan allemaal.Sorry voor mijn klagen lekker belangrijk zullen jullie denken ,maar er moet toch wat in huis gedaan worden anders wordt het een zooitje en een smerige bende.Dat weten alle huismoeders??Zo aan de koffie met mijn mannetje is vanochtend weer op zijn racefiets gekropen na lange tijd zal best tegenvallen na zo een lange tijd,maar het weer is er heerlijk voor,hopelijk lukt het hem weer om het op te pakken dit seizoen??


Op weg naar het voorjaar ik zag de mini krokusje al uit de grond piepen in de tuin


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk meis, echte voorjaarskriebels..!!
    Geniet er van hé vandaag.
    Geeft toch niks meis, hak het maar in hapklare brokken, je doet het toch maar mooi zelf. En zo sla je twee vliegen in een klap,lekker buiten zijn en toch weer een klusje klaar. Lijkt me tijd winst...haha!!(ik plaag je maar)
    Ja mooi hé, de crocusjes zie je overal de grond uit schieten, gelukkig het gaat echt lente worden.
    Lieverd succes morgen weer hé, groeten aan je zus.!
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk komen de bollen weer boven de grond en kunnen we van het zonnetje genieten!!!
    Meis je bent een kanjer dat je zelf nog veel kan doen. In welk tempo is niet belangrijk.
    Neem je tijd, het huishouden is vaak ondankbaar werk want het hoeft maar weer te gaan regen en je kunt weer beginnen!
    Geniet van de zon!!

    Veel liefs

    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vrijdag en op naar een heerlijk weekend.

    BeantwoordenVerwijderen