maandag 14 februari 2011

Gedicht van de steentjes weer weg maar blijft zeker terug komen

Wat is het grauw en grijs buiten,de dag van de liefde ,nou gelukkig zit die liefde in ons hart en zorgt voor warmte en licht op die manier.
Geen wandel weer, hopelijk klaart het nog op in de loop van de dag,en anders morgen maar weer.
Gisteren een soort slaapdag gehad,zodra ik mijn hoofd op een kussen lag of achterover op een stoel zat sliep ik,had het ook kou,maar meer van binnen dit herken ik wel van de vorige chemo kuur, maar geen koorts.Misschien dus van de chemo.
Zaterdag heb ik zo genoten van mijn kleine meisje daar bij de uitvoering van de gym jubileumuitvoering,wat is ze dan groot en zo zenuwachtig dat strakke gezicht van haar en ze doet het gewoon prima natuurlijk!Heerlijk die kanjer van ons.Het was allemaal mooi in elkaar gezet en een idere heeft zeker zijn best gedaan.
Was die dag twee keer kijken naar de uitvoering middag en avondvoorstelling ,en ook nog even tussendoor de kerkdienst mee gezongen,want dat gospel zingen is echt zo leuk om te zingen wordt je vrolijk van.
Fijne week allemaal en geniet van alles en ook van de kleine dingetjes die op je pad komen.

2 opmerkingen:

  1. lekker aan toegeven en af en toe een tukkie!!!Gewoon doen en de liefde zit in ons hart,ook voor jou dikke X Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jalieverd, het is grauw, grijs en nat buiten, gelukkig klaart het nu een beetje op, stuur het snel door naar jou.
    En die kou, ja ik had gisteren ook zo'n dag, niet warm kunnen worden, maar slapen nee jammer genoeg niet. Dat zou ik ook wel eens een hele dag willen doen.
    Maak er vandaag een lekker dagje van meis, en wees maar gerust trots op die kanjers van jou, met een heel groot hart..!!
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen