donderdag 10 februari 2011

Hij is weer begonnen

De 10 de kuur is weer begonnen liep lekker snel vandaag, ruim een uurtje en weer thuis.De bloeduitslagen voor de chemo waren goed anders had ik niet mogen startte,maar de markers zijn toch weer een beetje omhoog daar baal ik van maar weet ook dat het al eens eerder was en uiteindelijk de keer erna weer gezakt waren en probeer daar weer op te richtten,of was dit toch waardoor ik meer vermoeid was dan de andere rustweken?Het blijft raden en de radertjes in mijn hoofd weer aan het werk zetten.Rust in dat hoofd,onbezorgd naar de toekomst kijken dat zou zo lekker zijn maar komt nooit meer hoe ik ook mijn best doe!! Het blijft pluk de dag zoals de blog van mijn lotgenoot heet:Capre Diem.Hopelijk gaat de chemo weer hard zijn werk doen en gaan ze weer zakken volgende keer!!

3 opmerkingen:

  1. Tuurlijk gaan ze zakken we denken ze gewoon omlaag.
    Hou je hoofd maar rustig laat daar maar lekker morgen de wind door heen waaien.
    We spreken elkaar snel. Liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja meis, CARPE DIEM...!!
    Laat de chemo nu zijn werk maar weer doen, ik hoop zonder al te veel vervelende bijwerkingen.

    Fijne vrijdag en op naar een heerlijk weekend.

    Geniet er maar volop van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monique,
    Ik wens je heel veel succes met je nieuwe chemo,en je hebt gelijk,ook scherpe steentjes komen voor op een levenspad,ieder krijgt zijn eigen steentjes.Jou wens ik veel wolkjes moed toe.
    Groeten, Els

    BeantwoordenVerwijderen