dinsdag 1 maart 2011

voorjaarsvakantie

De dametjes lekker thuis we hebben niet veel gepland maar hebben gisteren een rustige dag gehad.Lianne heeft lunch voor mijn gemaakt,een broodje gezond, en zelfs gestreken voor mijn ,had ze zin in om te leren,Milou heerlijk gespeeld met haar play-mobiel en we hebben natuurlijk een spelletje gedaan,dit keer heb ik gewonnen.s middags wel even thee wezen schenken in Akkerleven wordt al een soort van vertrouwd om bij de trouwe kaarters thee te delen.
Vandaag al op tijd wakker even schrijven en dan ga ik lopen anders komt het er niet van.Vandaag ook weer bloed prikken en morgen dr.Bos.Ik vind het erg spannend weer omdat de vorige keer de markers waren gestegen,en weet als dit nu weer is ik waarschijnlijk moet gaan stoppen met deze kuur en dan....
Die gedachten zit ook al in mijn hoofd en laat de radertjes weer flink draaien,De chemo is een soort van houvast om verder te leven zoals het nu gaat heb ik al weer7 maanden extra gekregen,waar ik heel dankbaar voor ben maar wil nog meer,in levensjaren wordt je best hebberig niet alleen voor mijn maar vooral voor mijn kanjers,mijn meisjes ik wil nog zo graag met hun mee lopen op hun pad en er voor hun zijn.
Op weg naar morgen ........en vandaag lekker genieten van het samen zijn.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch meis, zo samen lekker aan rommelen.
    Succes morgen hé, ik duim dat het meevalt met de markers en dat je gewoon door kunt gaan...!!!
    Ik denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Hoe moeilijk het soms ook is, blijf vertrouwen houden. We gaan ervoor dat de markers meevallen en je door kunt blijven gaan. We gaan ervoor dat we samen met ons achten nog heel veel mooie momenten mee mogen maken! Heel veel lieve, warme groetjes van ons voor jullie!! Denken aan jullie,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen