woensdag 9 februari 2011

zingen met het koor van inloophuis

Vandaag gaan we zingen voor een van onze koorleden van het inloophuis,zij is gestorven afgelopen vrijdag en had als wens dat wij wat kwamen zingen,dat doen we als koor natuurlijk met veel liefde voor haar.Het is in Den Haag en jullie weten dat ik niet zo een autorijder ben maar op mijn gemakkie moet het mijn gewoon weer gaan lukken.Op tijd vertrekken dan heb ik geen tijd stress!!Morgen weer beginnen met de kuur,moet eerlijk zijn dat ik niet de energie voel die ik met andere kuren had na de week rust,mag niet zeuren en klagen weet dat het veel minder kan!!Denk dat het ook komt omdat dat steentje van vorige week nog niet helemaal glad is!!!

1 opmerking:

  1. Hoi lieverd,
    Geen gemakkelijke dag voor je geweest, maar wel fijn dat je het samen met het hele koor kon doen voor haar.
    En natuurlijk ging dat auto rijden goed..!!
    Succes morgen weer hé, zet 'm op kanjer.
    Pas goed op jezelf..!!

    BeantwoordenVerwijderen