maandag 7 februari 2011

Nieuwe week

Het steentje weer over gelopen,was even niet makkelijk maar het pad gaat weer verder het beeld van de scan staat nog wel op mijn netvlies,maar hou me vast aan de buitenste rand van de grootste plek op mijn lever welke toch aan gaf dat de kanker in gedampt is door de chemo,dus van de week bloedcontrole en de 10 de kuur kan weer startte donderdag.
Ook deze storm gaat weer liggen net als die buiten wat een wind het weekend was echt uitwaaien buiten.
Vrijdag kwam ook het bericht dat een van de koorleden van het inloophuis is overleden,zij heeft ook gevochten tegen deze ziekte en niet gewonnen,wij gaan met ons koor zingen op haar uitvaart komende woensdag.
Vanochtend ga ik bij het inloophuis om de tafel zitten, wat ik daar voor vrijwilligerswerk kan gaan doen.
Vanmiddag weer even bij de bejaarden thee schenken,kijken hoe dat vandaag weer is en natuurlijk vanavond repetitie met het kerkkoor heerlijk zingen,gospelmuziek a.s. zaterdag zo mooie liederen zijn dat ,die kan je zingen met je hart.
Mijn dag is weer gevuld zoals jullie lezen,met tussendoor natuurlijk voor mijn kanjers zorgen want dat is het belangrijkste van de dag.

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Monique,
    Met tranen in mijn ogen de laatste berichten gelezen. Maar zo knap zoals jij ermee omgaat. Gisteren voor je gebeden tijdens de Taize viering, voor al je doorzettingsvermogen. Petje af hoor!! Volhouden dus!! Ik ga zateravond naar de mooie liederen luisteren.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,
    Ja soms zijn er van die dagen, dat de steentjes heel hard en scherp zijn.
    Gelukkig zijn er voor jou nu de scherpste kantjes weer even af en kun je weer verder. En gelukkig gaat het steeds zo hé, na een dalletje komen er altijd weer betere tijden. En heb je de moed en kracht om weer door te gaan.
    Hoop dat je vandaag een gezellige dag hebt gehad met alles wat je wilde doen. En dan weer op naar kuur 10.
    Dikke knuffel, meis en pas goed op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique
    Wanneer Mariska bij ons op de koffie komt hebben we het ook vaak even over jou/jullie dan kijk ik s ávonds even op je site. Elke keer lees ik dat stukje over hoeveel steun en kracht het je geeft dat er zoveel mensen met je meeleven,maar weet je hoeveel mensen kracht putten uit hoe jij met ziekte omgaat.
    Wij in ieder geval wel bedankt hiervoor.

    groetjes Bart/Leny

    BeantwoordenVerwijderen