dinsdag 8 maart 2011

De nieuwe week is al begonnen even bij kletsen voor mijn trouwe lezers

Na een week lekker thuis samen met de dametjes,waarin het laatste stukje van de week we even geen computer hadden,maar is weer snel gerepeteerd werd zodoende kunnen we weer schrijven.
Wij, Eef en ik zijn dit weekend verwend we werden zaterdag door mijn zus en zwager opgehaald en reden naar Zwolle daar in een mooi hotel ingecheckt en even Zwolle in geweest.Die avond heerlijk en heel exclusief restaurant wezen eten een diner van 7 gangen,in het Zusje van de Librije voor kenners wel een bekende naam.De gerechten waren echt zo kunstig en mooi op je bord gelegen te mooi om stuk te maken maar natuurlijk ook super lekker. Gerechten welke je niet zo zou bestellen want er zitten hele bijzondere combinaties bij maar bij elkaar is dit echt zo geweldig lekker,we hebben echt genoten van het eten en relax zitten eten en gezellig getafeld.Na het eten rond 12 uur kregen we nog een rondleiding  door de oude vrouwengevangenis, want dat was het restaurant geweest vroeger.Deze rondleiding kregen we van Debby welke uit Schipluiden komt,daar werkt samen met haar vriend de rechterhand van de eigenaar van de Librije ,we hebben Debby haar domein gezien daar waar ze workshops geeft.Een hotelkamer bekeken en toen in de wijnkelder nog een wijntje gedronken(thee voor mijn)Ton en Elga jullie kunnen super trots zijn op die mooie dame van jullie ze heeft het mooi voor elkaar daar!!!Wat een heerlijk gezellig meid.
Na een heerlijke nacht hadden we een uitgebreid ontbijt en toen op weg naar Volendam en Marken toeristisch plekjes waar wij allemaal nog niet geweest waren lekker op een terrasje in de zon gezeten.En natuurlijk samen met mijn zus in klederdacht op de foto ,de mannen wilden dit niet maar wij hebben het even vast laten leggen.
Dat was echt een heerlijk relax weekend even niet zorgen voor en denekn aan!!Zus en zwager nogmaals bedankt!!
De meisjes weer blij dat we er waren en de week is weer begonnen naar school voor allebei.
Gisteren een soort drukke dag gehad in de ochtend in het inloophuis gastvrouw en in de middag zitten de kaarters in het verzorgingstehuis weer te wachtten op hun kopje koffie.Nog even met Milou naar de huisarts en tussen door het gewone huishouden.in de avond naar het koor want daar kregen we nu repetitie van de nieuwe dirigent voor volgend seizoen,het is allemaal gelukt maar was blij dat ik in mijn mandje lag,waar ik al vroeg gewekt werd door ons poezenbeest,ze dacht vast het zonnetje schijn dus hup eruit!!
Ga ook lopen zo want even de zonnestraaltjes op mijn gezicht!!
Vanmiddag oefen met Milou heeft morgen haar spreekbeurt en is zo nerveus lijkt mijn wel ik was daar ook niet goed in vroeger,nog niet want hou niet van in het openbaar spreken.Ga har vanmiddag helpen en morgen met een lijntje op afstaand.
Even bij gekletst,geniet van het zonnetje vandaag want hierna gaat hij weer even achter de wolken maar we hebben alvast het gevoel dat het voorjaar er echt aan gaat komen.

1 opmerking:

  1. Ohhh, heerlijk meis, zo'n weekendje even helemaal weg.
    Dat is echt genieten, en zeker in goed gezelschap van je lieve zus en zwager.
    Fijn hoor, geniet nog maar lekker even na.
    Maak het goed hé..!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen