woensdag 2 maart 2011

Groen licht

Weer groen licht om te beginnen,het zonnetje scheen nog zwakjes maar naar mate we moesten wachtte werd hij feller!!
Dr. bos was duidelijk tevreden hoe de bloedwaarden blijven,de markers ongeveer gelijk gebleven en mijn leverwaardes zijn ook stabiel.Plan: deze kuur startte en voor volgende kuur(nummer 12) plan van de komende tijd gaan maken en bekijken wat we dan gaan doen.Natuurlijk hopen we op rust en stabiele periode,dit keer weer een zomerslaap voor de kankercellen?Maar zowel zij als ik kunnen dit niet weten er is maar een die weet hoe mijn weg zal gaan lopen dus bewandel ik hem en hoop dat hij mijn draagt als het even niet ik even niet meer kan.
Ik heb in elk geval een nieuwe maand voor me liggen en die ga ik alvast van profiteren.
Net gelezen dat een van mijn lotgenoten, welke ik volgde op haar site ,gisteren is overleden,ook weer zo hard gevochten maar winnen kan je toch niet van die klote ziekte.Tijd is wel wat je hoop te krijgen ,en dan tijd met kwaliteit want ook dit is heel belangrijk voor mijzelf maar ook voor mijn kanjers.
Op naar nummer 11 en naar een leuk weekend.

8 opmerkingen:

  1. Proficiat meis...!!!
    Mijn duimen met m'n zieke hoofd toch goed doorgekomen.
    Ik wist het wel.
    Doorgaan en netjes afwerken wat je begonnen bent en dan weer verder zien.
    Proberen je geen zorgen voor morgen te maken.
    Carpe Diem, als dat kan doe je het héél goed, en dat doe je.
    Ga zo door.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,
    Fijn nieuws!! Laat die stabiliteit nog maar een tijdje blijven. Naar om lotgenoten kwijt te raken, heel confronterend. Maar zoals jij zelf ons allemaal meegeeft: Geniet van het leven, ook van de kleine dingen.
    Li Shu kreeg ooit van Lianne de spreuk: Je kunt geen dagen aan het leven toevoegen, maar wel leven aan de dagen!
    Dat we nog vele mooie dagen samen mogen beleven!!
    Heel veel liefs,
    Asline en Li Shu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monique gefeliciteerd met deze goede
    uitslag.Daar kan je met jou optimisme
    wel mee verder hopenend nog vele jaren
    voor je kanjers mag zorgen!Maar daar
    ga.je wel voor!Liefs tante Map en ome
    Geer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,

    Gefeliciteerd met deze positieve uitslag!!
    In gedachte was ik bij jullie.
    Met jou doorzettingsvermogen hoop ik dat je nog een lange weg mag bewandelen.
    Hou je taai!

    Veel liefs

    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Monique,
    Super om te horen dat die stomme cellen zin hebben in een zomerslaap :)
    Succes maar weer morgen, ieder nieuw bloemetje is weer een stukje meer voorjaar. Dat je nog maar veel bloemetjes gaat zien opkomen.
    Nog maar ruim 2 maandjes en dan weer Marco!! Zin in!!
    Xx, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Monique,

    Geniet van deze uitslag. Je doorzettingsvermogen laat jou niet in de steek.Nog een fijne vakantie verder en laat alle mooie dingen maar op je afkomen.

    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mo,

    Heel fijn deze uitslag, probeer dit fijne gevoel maar een hele poos vast te houden, fijne vakantie met je kanjers, even lekker niks laat je maar lekker verwennen door je dametjes, dat kunnen ze vast heel goed.
    gr. Jol. v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vrijdag en daarna op naar een heerlijk weekend.
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen