donderdag 17 maart 2011

Rustweek

Milou helemaal verbaast dat ze niet over mocht blijven,in haar ritme zit die chemo op donderdag ook ingepland overblijven op school dit ook omdat ze dan het pannaveldje hebben en ze vroeg op school wil zijn om de tijd daar te benutten.
Vandaag begint mijn rustweek,gisteren was even niet zo een makkelijk dag ,last van mijn leverstreek en duizeligheid bij mijn hoofd draaien en als je iets voelt wordt je steeds geconfronteerd met het feit dat de kanker echt in mijn lijf zit en dat zet de radertjes in het hoofd toch weer aan het draaien naar de toekomst en ik wil zo graag nog toekomst met mijn kanjers!!!Vandaag hopelijk wat meer rust in mijn lijf en dan ook in mijn hoofd.
Vanochtend even bakkie doen met twee vriendinnen,en even wat winkelen.
Bezig zijn met van alles is voor mijn toch het fijnste want stil zitten en wachtten tot wat er komen gaat heb ik geen zin in, ik wil nog zoveel mogelijk  die tijd benutten  door er voor mijn gezin te zijn maar ook voor ander mensen nog wat kunnen doen,afleiding de beste medicijn voor mijn.Zolang mijn lijf het zo goed doet blijf ik dus bezig en hopelijk nog heel lang.

2 opmerkingen:

  1. Zo is het lieverd, doen wat jij denkt dat goed voor je is..!!
    En als het niet gaat, laat je het vanzelf wel.
    Hoop dat het vandaag weer een beetje beter met je gaat.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,
    bedankt voor de gezellige ochtend! Hoop dat we dat lang en regelmatig kunnen blijven doen.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen