maandag 14 maart 2011

We hebben weer een kampioen!!!

Het weekend heeft Milou diploma geschaatst en clubwedstrijd,en de dame is eerste geworden in haar groep.Trotse Milou en ik natuurlijk ook,ze ging keihard over het ijs!Nadat Papa haar schaatsen even flink strak aan doet zoals altijd.
De week is weer begonnen,en het gaat eigenlijk nog steeds ongelooflijke goed met mijn,daar geniet ik enorm van al moet ik zeggen dat ik tot de volgende chemo denk en daarna vind ik het heel moeilijk want we weten geen van alle wat er op ons pad komt maar voor mijn is de angst weer voor wat hierna,probeer in het nu te blijven en geniet van nu van mijn meiden en mannetje het samen zijn en geniet van het moeder zijn er zijn voor hun het zorgen voor hun!!
Deze week is rustweek,maar voor we het weten is hij weer om en staat de laatste chemo van deze soort voor de deur en het gesprek met dr.Bos wat en hoe verder daarna???

1 opmerking:

  1. Proficiat met de kampioen..!!!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu nog even niet verder kunt denken meis. Maar dat komt wel weer.
    Hou je goede moed vast, dat zijn al goede stappen.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen