dinsdag 19 april 2011

Eef 50 jaar /// Mijn lichaam laat me weer zo twijfelen vandaag

 Eef is vandaag jarig en heeft voor zijn verjaardag van het ziekenhuis mooi nieuw geel gips gekregen wel voor nog weken weken,een bijzondere blessure want iedereen kwam even kijken.Hij baalt enorm natuurlijk en ik ook want dit is voor hem vermoeiend maar ook voor mijn want daardoor kan hij natuurlijk ook veel dingetjes in huis niet doen.
Gelukkig is vandaag mijn schoonzus geweest en heeft Eef zijn taak erbij gedaan het huis stofzuigen,dit is echt niet leuk voor mijn rug dat heb ik wel gevoelt het weekend.
Ik wil niet zeuren maar mijn lijf geeft allerlei pijntjes aan,mijn rug en nek,mijn billen hebben een soort van spierpijn,allerlei eczeem op mijn been(rechts)Daardoor ga ik weer twijfelen aan mijn lijf,kan ook ineen heel moe zijn en dan in een lijkt het weer te verdwijnen.
Morgen weten we meer  om 9 uur moeten we er zijn,hoe ik niet te ijsberen voor die tijd.
Ik hoop de de Pasen weer gezellig gaat worden en niet met de gedachten die ik toch bij Pasen heb met Jezus zijn lijdensweg,maar ook hij was bang en dat maakt het verhaal menselijk, want ik ben daar ook nog steeds bang voor wat er komen gaat en  het afscheid nemen van mijn kanjers!!
Brand de kaarsjes en hou het licht vast, en kijk naar al het mooie wat wij hebben en geniet ervan ook al lijkt het wel eens donker te worden is er vast wel weer een lichtje wat gaat brandde welke hoop,geloof en liefde geeft en vertrouwen in de toekomst.

4 opmerkingen:

  1. Lieve, lieve Monique
    Ik zal morgen in gedachten zeker bij je zijn. Ik weet het, jij moet het alleen doorstaan, terwijl er zovelen zijn die het met je willen delen maar dat gaat helaas niet. Jij bent zó sterk, je vechtersmentaliteit is enorm. Gelukkig durf en laat je ook je kwetsbare kant zien. Zo kunnen wij je iets helpen dit hele zware ietsjes lichter te maken. Dat kaarsje zal er voor je zijn. Nu en altijd, voor jou.
    Hopelijk heb jij morgen de kracht om ons op de hoogte te brengen. Heel veel sterkte met de trip naar het ziekenhuis morgen.
    Hopelijk ben jij morgen het stralende licht nadat je goed nieuws gehoord hebt!! Ik hoop het zó erg!!
    Dikke kus, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi gefeliciteerd met Eef, Ik hoop dat het voor hem een beetje meevalt zo mety dat gips met die warmte.
    Ik zal morgen aan je denken en voor je duimen en een kaarsje aan steken.
    Blijf vooral positief en dat doe je al zo geweldig en hou dat zo. We zijn benieuwd hoe het afloopt. Hou je haaks en veel succes liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, Eef, gefeliciteerd met je verjaardag en het beste met je been.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat voor Eef, en jullie allemaal natuurlijk.
    Wat een pech, jammer dat hij nog langer in het gips moet.
    Meis ik hoop dat jij je weer snel fitter gaat voelen en de pijntjes weer verdwijnen.
    Hou de moed er in hé en ben heppie..!!
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen