zondag 17 april 2011

Voorbereiding voor morgen begonnen.

Vandaag dus met het drankje begonnen voor morgen,met limonade is het wel te doen.
Eef hobbelt door huis met zijn gipsen voetje en af en toe gaat hij toch ook werken.Dametje lekker hun gewone bezigheden.
Vrijdag een dagje wezen schoppen met mijn zus in Den Haag en geluncht met mijn nicht die werk daar in het midden van de stad.We zijn wel geslaagd hadden allebei wat gezellige zomer kleding gescoord!!
Ik heb het gewoon druk met de dagelijkse dingen,gistren nogmaals met Milou voor kleding geweest dit is echt niet makkelijk ze vind eigenlijk niets leuk dus kwamen met niets thuis en een paar moeie benen.Puber dat wordt ze nu toch wel een beetje!!!
Vandaag kinderverjaardag en lekker in de tuin zitten wat geniet ik van al die mooie bloemetjes en wat gaat het allemaal hard,er is ook al veel uitgebloeid.
Spannende week eigenlijk alleen de woensdag maar mijn gevoel zegt dat het goed is maar jullie weten vertrouwen in mijn lijf hebben kan  ik niet.
Ik bid en hoop dat Hij mijn blijft dragen en mijn tijd gaat geven zonder chemo,voor mijn,en mijn kanjers.

2 opmerkingen:

  1. Ja, de temperatuur is lekker om buiten te zijn, maar het zonnetje liet het hier erg afweten vandaag, jammer..!
    Ha, dus jij bent al lekker wezen shoppen voor wat zomers. Ik heb er nog niet echt bij stil gestaan, moet eerst nog maar eens kijken of er wel iets nieuws nodig is.
    Succes meis, de komende week, je weet dat ik aan je denk.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jep de warmte zal deugdt doen ,en lekker eens winkelen kan fijn zijn maar met de warmte en gips zal iets minder fijn denk
    groetjes antony

    BeantwoordenVerwijderen