woensdag 20 april 2011

Veel te snel weer aan de chemo

Lieve mensen wat een tegenslag vandaag op zo een mooie dag met zoveel zon komt er toch een donkere wolk overdrijven.
Wat een tegenvaller,nadat ik vertelt had dat ik me af en toe zo moe voel en dan weer een dag goed,de kleine pijntjes hier en daar,kwam daar het bericht dat de rand om de uitzaaiingen weer actief zijn en de kanker zich weer uitbreid op mijn leven en in mijn botten,staartbeentje en heup.
Dan wordt alle hoop weer weggemaaid en wordt je boos en verdrietig dat die klote ziekte echt niet tegen te houden is hoe graag ik dit wil en hoe hard ik ook weer ga vechten !!.Zie mijn Lianne weer voor me,die er vanochtend ook zo moeilijk had maar eerlijk wil weten als het niet goed is, en hoe ga je dit weer vertellen tegen hun.Eef zit  naast me houd mijn hand vast en is zo sterk en ik moest steeds maat janken,niet meer te stoppen, net als nu,want ik  ben zo boos en teleurgesteld eigenlijk weet ik geen woorden te vinden ervoor.
,Een s ding staat vast ik moet er weer tegenaan en de chemo weer gaan doen,dit wordt er een die toch zeker wel wat harder aan zal komen omdat deze bij de celafbeerkende hoort,dus ook de goede cellen worden weer afgebroken,om het maar te zeggen dus weer kaal worden,en heftiger voor het lijf wordt het zeker.
Ik heb weer even de tijd nodig om mijn weg weer te gaan bewandelen want dit steentje is verdoemt scherp!!!
Ik bid voor de kracht die hij mijn weer wil geven en voor mijn kanjers zij verdienen dit niet!!Kracht om het weer te dragen en weer te doen!!

11 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    Jeetje wat een tegenslag en teleurstelling. Ik had vanochtend nog zo de hoop op goed nieuws, en het zonnetje scheen weer. Maar jeetje zo snel alweer.
    Nou heel veel sterkte met dit "steentje"

    xx Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique ik denk aan je en zal voor je bidden maar ik weet nu even niks te zeggen sorry.

    liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mo.
    wordt er ook stil van hier, de zon schijn wel maar het is toch somber zo,
    dit is geen kiezeltje maar een kei, maar kom op, alle hoop weer bijelkaar rapen en er weer tegenaan, niet alleen, maar iedereen om je heen denkt hoopt bid met je mee, al voel je er misschien soms helemaal niets van,
    we leven met je mee... heel veel sterkte,,
    gr. jol v g

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Monique,

    Slecht nieuws, en je kunt er niet voor weglopen. Ik kan alleen maar meeleven en jij moet weer vechten. Alle goeds,
    Jos uit Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op de vraag "waarom" is er geen antwoord
    Op de vraag "waarom jij" is er geen antwoord
    Op de vraag "wie zou er zo sterk kunnen zijn" is wel een antwoord
    Dat ben jij. En samen met jou hopen we deze loodzware kei ietsjes lichter te kunnen maken.
    Veel sterkte voor jullie allemaal.
    Veel liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey meis toch, hier schrik ik van.De hoop op een mooie zomer was groot.
    Die mooie dagen komen wel, beter nog ze zijn er al. Maar dat je nu alweer aan de chemo moet, dat valt erg tegen.
    Ja, je kunt er niet van weglopen, je moet door.
    Meis, ik wens je zoveel kracht, moed en alle goeds als maar kan.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Monique,Eef en je meiden,
    Shit even een weekje weggeweest en allemaal vervelende berichten.Ik hoorde van Carla van Eef z,n pootje en vanochtend kregen we dit bericht weer.Monique wat moet dit weer enorm veel verdriet brengen bij jullie gezinnetje ik hoop dat je toch weer de kracht krijgt om ervoor te gaan,meissie geeft maar even toe aan je verdriet maar probeer het weer op te pakken voor jezelf en die kanjers van je dikke knuffel Anneke B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique,

    ik ben niet zo goed in mijn gevoelens weer te geven. Maar mijn gedachten zijn wel bij jou en je gezin. Veel sterkte wens ik jullie. Ik bid en brand kaarsjes voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Monique,

    Via via heb ik je weblog gevonden en lees nu dagelijks mee. Was destijds zo getroffen door jouw verhaal en heb zo meegehoopt dat jullie de reis naar China toch nog konden maken.
    Wat moet dit toch moeilijk voor jullie en de meisjes zijn, zeker na een dag als vandaag.Heb inmiddels wel gelezen dat je een sterke vrouw bent maar dit is zo zwaar en zo oneerlijk.
    Ik denk aan je en aan je gezin. heel veel sterkte.
    Marjolein (Lotus Tours)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Monique, wat n domper op t mooie weer buiten...
    Wens je alle kracht toe komende tijd...

    wilma van Meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique, Ik heb net je weblog gevonden, wat een lang verhaal heb je al achter de rug! Vervelend dat je weer aan de chemo moet. Ik duim voor je dat je het er een hele tijd mee kunt doen.

    groetjes Esther (van dat andere weblog)

    BeantwoordenVerwijderen