woensdag 13 april 2011

Naar de EHBO

Gisterenavond met Eef naar de EHBO geweest, had zijn voet verzwikt met training geven,eerst niet naar de dokter uiteindelijk werd ik onder de repetitie van Otto van Egmond gebeld door Lianne en hij  wilde toch  naar het ziekenhuis.
Foto gemaakt ,en ging in het gips ,een scheurtje in het enkelbot en de banden uitgerekt,tot dinsdag in het gips en daarna verder kijken.Nu verlopig lopen met krukken welke hij mee kreeg uit het ziekenhuis wat een service!!(gratis dat hoor je niet veel meer iets gratis!!)
We werden in het kamertje geplaatst, waar twee jaar geleden mijn nagel van mijn vinger werd afgehaald(rot herinnering).
Die EHBO geeft altijd wel weer herinnering aan de vervelende dingen,ik hoop er verlopig weer niet te hoeven komen.
Vandaag heb ik mijn hele rondje weer helemaal gelopen kostte best wel energie maar heb het toch maar weer gedaan nu de kracht erin proberen te houden de komende weken.
Ik probeer zoveel mogelijk hier te blijven met de gedachten en nog niet te veel aan volgende week te denken, en tot nu toe lukt dat aardig.

4 opmerkingen:

  1. Hé, wat een pech.
    Nee op een EHBO moet je niet te vaak komen dat is niet leuk.
    Hoop dat het nu met een paar dagen rust weer snel in orde komt.
    Alle goeds meis en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeey,
    Balen hoor voor Eef,is ook geen 20 meer he;-)
    Dus toch weer in het ziekenhuis deze week?!?!?
    Nou ga de patient dan maar is lekker verwennen, je weet nog heel goed hoe dat moet.
    Volgende week gaan we weer voor jou aan de kaarsen!! Sterkte allebei!
    XX, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vrijdag en op naar een fijn weekend.

    Geniet volop meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pech zeg voor Eef!!
    Ongeluk zit maar weer in een klein hoekje.
    Dat word wel héél rustigaan doen voor hem.
    Kan hij lekker samen met jou in de tuin genieten van de mooie bloemen en het heerlijke weer.
    Sterkte en wens hem beterschap.

    Liefs

    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen