dinsdag 12 april 2011

Vrije week

Deze week echt vrij van ziekenhuis bezoeken,raar na vanaf augustus elke drie weken,controles en chemo,maar probeer ervan te genieten,heb veel plannen maar of dit allemaal gaat lukken weet ik niet want structuur krijgen in wat er in huis moet gedaan worden komt er niet.
Zondag de tuin weer wat extra bloemen geplant.
Gisteren vrijwilligersdag gehad om het zo maar te zeggen,de ochtend ,inloophuis en  in de middag de ouderen in Akkerleven weer een kopje thee gegeven onder hun spelletje kaarten.Ze zitten al een soort van te wachtten op je komst.Moet zeggen dat ik die ochtend voor het inloophuis een boodschap moest doen in een winkelcentrum daar in de buurt,als je daar dan loopt moet je toch wel even aan afgelopen zaterdag denken,ook omdat het een vreemd winkelcentrum is,dit is voor mijn maar even maar denk dat er veel mensen zijn die dit toch hun leven bij zich houden.
In de avond  gezongen en eigenlijk wel erg veel gelachen, hoort niet onder de zang maar wel leuk,daarna de zang voor het openluchttheater geoefend,wat gaat gebeuren in Juni.
Vanavond het toneel wat erbij komt???
Vandaag dus proberen de huishoudelijk dingen en de wandeling die ga ik eerst maar doen want gisteren kwam dat er dus niet van.
De wind door mijn haren vandaag!!!
Foto van de mooi bloemen in onze tuin



2 opmerkingen:

  1. Zo bezig bijtje, geniet maar lekker van je vrije week.
    Jammer, dat het weer nu weer wat minder is, maar ja voor die mooie blommekes heb je af en toe ook weer een beetje water nodig, anders blijven ze ook niet lang mooi.
    Dus vooruit maar.
    Maak het goed meis en veel plezier met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemen heb je in de tuin! Geniet maar lekker van je ziekenhuisvrij, bedankt voor je reactie op mijn blog. De kinderen slepen ons er doorheen, daar doen we het voor!

    BeantwoordenVerwijderen