zondag 1 mei 2011

Voorbereidingen

Voel me best heel goed hopelijk gaat dit zo lekker de hele week zo door.
Even gaan mijn herinneringen naar vorig jaar toen waren we in China wat was dat een droom en zo geweldig daar in hun geboorteland zo blij dat ik deze herinnering kan koesteren diep in mijn hart..
Vandaag mijn zus jarig, daar gaan we natuurlijk heen.
Lianne der tas gepakt voor de N.K. KNVB in Friesland,spannend voor haar maar ook wel voor mijn blijft altijd een leeg gevoel om er een niet bij je te hebben.
Alvast wat voorbereidingen voor morgen en dan gaan we vroeg vertrekken volgens Eef wil de eerste wedstrijd van Lianne zien,we gaan het zien.Ik doe het rustig aan zover mogelijk als je een weekje weg gaat,en nu voor Eef erg vervelend om vanaf toch een beetje de zijlijn alles te laten gebeuren.Maar ik ga het gewoon doen de rit naar Friesland en de rest!!!
Fijne week allemaal en jullie horen van ons over een week!!
Lieve groetjes Monique en vergeet niet te genieten van het leven ook al zit het wel eens tegen zoek een lichtje in de duisternis waar je weer vrolijk van wordt.

2 opmerkingen:

  1. Marjolijn01 mei, 2011

    Proficiat met en voor je zus...!!
    Maak er maar een gezellige verjaardag van.
    Goed zo meis, tref alle voorbereidingen om morgen dan lekker vroeg op pad te gaan. Dan zie je Lianne morgen al weer.
    Maak er toch een fijne week van, zoveel als maar kan.
    Het zonnetje schijnt volop begrijp ik, ook al wordt het niet al te warm. Het schijnt wel droog te blijven. Dat is ook al heel fijn.
    Dan maar lekker een dikke trui aan.
    Veel plezier meis, en tot over een week.
    Maak het goed...!!
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Heerlijk even wegdromen en een kostbare herrinering ophalen.
    Ik wens jullie een goede week met ze vieren.
    En succes met de autorit. Doe voorzichtig!!

    Liefs
    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen