donderdag 21 april 2011

Zo komt er weer een nieuwe dag

Na een moeilijk en verdrietige dag gisteren,na een nacht welke ik ondanks alles gewoon best goed geslapen heb(moeheid of de kanker die aan het werk is?) alleen Eef niet hij heeft wel slecht geslapen,gaat de dag weer beginnen.
Ontbijten met mijn kanjers en gaan ze allemaal weer hun weg,ik zelf heb niet veel gedaan vandaag,telefoontjes gehad,en mijn rol afgezegd in het toneelspel van ons dorp,Jammer maar moet keuzens maken voor staks als ik met de chemo gaat beginnen,beetje op internet gekeken voor een pruik.
Ik heb veel last van mijn schedel en rechterarm als ik om de zes uur een paracetamol neem is dit aardig vol te houden.Echt super voel ik me zeker niet.
Vanavond toch naar de kerk geweest witte donderdag met de communicantjes,en daarna moet ik weer slapen,jeetje wat moet ik slapen en heb ik weinig energie.Dit is echt heel raar en onbekend voor mijn
Morgen hartfilmpje maken op de nucliare voorbereiding voor deze chemo.
Veel meer gepland maar ga kijken wat ik allemaal gaat lukken morgen.
Bedankt voor jullie lieve woorden dit steunt mijn en geeft het gevoel dat ik er niet echt alleen voor staat,al moet ik de behandelingen straks zeker weer alleen doen maar als het even niet gaat hoop ik dat jullie er zijn al is het maar met een bemoedigd woordje, een leuk grapje of gewoon iets waar ik vrolijk van wordt?

7 opmerkingen:

  1. Daar mag je op rekenen lieverd...!!
    Ik zal je steunen zoveel ik kan.
    Ik hoop dat jij je beter gaat voelen en toch mag genieten van mooie paasdagen, samen met jouw kanjers.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Ik ben er voor je als het nodig is.
    En in gedachte ben ik altijd bij je.
    Je bent echt een bijzonder mens en draagt dit zo dapper!

    Liefs
    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verdrietige berichten lees ik over deze week. Ik had zo gehoopt dat je nog een tijdje zonder chemo door zou kunnen. Ik was een week weg en lees nu pas alles bij.

    Ik wens je heel veel sterkte voor de komende kuren. Welke worden het, weet je dat al?

    Ik hoop dat je mooie Paasdagen hebt en van de zon kunt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique
    kreeg van Marjolijn je blog door om even bij te lezen, we praten regelmatig over je nadat we je samen eens gezien hebben. met respect hoor ik hoe je ermee omgaat.
    Ik lees en begrijp dat je nu alweer verder moet met chemo, wat zwaar, maar ook wat dapper dat je er weer aan begint.

    ik heb er verder geen woorden voor maar vond een gebedje.

    Ik heb nu geen woorden om te bidden
    het lijkt of ik ben uitgepraat

    Toch hoop ik dat U mij hoort
    mij in de stilte verstaat

    Ik heb geen woorden om te bidden
    God soms is het verdriet te groot

    Dan is er enkel een verkrampen
    een niet begrijpen, een grote nood

    Ik heb geen woorden om te bidden
    maar houd mij vast mijn Toeverlaat

    Totdat de woorden zich laten vinden
    hoewel ik weet dat U mij nu ook verstaat


    heel veel sterkte
    lieve groet
    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve monique,
    wat een strijd moet je toch leveren,en je liefde en aandacht voor je gezin is zo geweldig om te lezen!maar wat is het zwaar,en moeilijk om te ervaren dat we machteloos aan de zijkant staan.ik zal voor je bidden dat je ook deze kuur weer goed doorkomt.
    ben ingedachten bij je. liefs,lenie kaptein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk ben ik er voor je, wat ik/wij kunnen doen is maar zo weinig in vergelijking van wat jij moet doorstaan!
    Veel sterkte!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Monique wat een tegenvaller! was dat
    nou weer Maar gelukkig heb je de moed om
    door te gaan nog niet verloren. knap hoor!
    wij gaan ook door met de kaarsen en gebed!
    Dan komt het vast goed!Heel veel liefs en
    sterkte tante Map en ome Gerard p.s.
    fijne dagen in Friesland.

    BeantwoordenVerwijderen