vrijdag 27 mei 2011

De benen zijn nog steeds een beetje raar

Die benen blijven nog niet lekker aanvoelen,daardoor ben je ook sneller moe denk ik,dit laat de radertjes weer draaien is dit van de chemo, of is dit toch dat de wervels in mijn rug in de knel komen de mogelijk is daar omdat de wervels in mijn rug aangetast zijn en daardoor wat in kunnen zakken en de zenuwen knel kunnen komen te zitten.
De tintelingen in benen en voeten voelen wel daarnaar.
Dit geeft angst en onzekerheid, dat snappen jullie wel maar probeer positief te blijven en hoop gewoon dat ze zegt dat dit nog van de chemo is net als mijn wc gang deze is ook heel vreemd.
Ik probeer me vast te houden aan de afgelopen maanden ,wat kon ik veel en met toch wel gemak,en hoop dat ik mijn energie weer krijg want die heb ik zo hard nodig om mijn gezin te laten draaien en nog wel onder de mensen blijven want thuis zitten is niet goed voor het kopje.
Dit weekend sta er toch weer van alles gepland en ik ga het gewoon proberen,morgen Milou gymwedstrijd en zondag viert Eef zijn verjaardag met de voorbereidingen die daar bij horen.
Ga nu zingen in het inloophuis krijg ik energie van!!
Fijn weekend en hopelijk komt het lekkere weer terug!!!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,
    Probeer inderdaad zoveel mogelijk afleiding te zoeken, al is dit nauurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan! Ik hoop dat je snel weer wat meer energie krijgt, zodat je toch je dingetjes kan doen. Een heel fijn weekend met een lekker zonnetje en een mooie verjaardag zondag!
    Liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjolijn27 mei, 2011

    Ik hoop heel erg met jou mee meis, dat al die vervelende dingen nog van de chemo komen.
    Ja, dat kan wel ooit een paar weken duren.
    Maar als jij het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken, beter een keer teveel gevraagd, dan een hele hoop onzekerheid, waar je uiteindelijk ook alleen maar beroerd van gaat worden.
    Dat helpt je ook niet. Doen hé...!!
    Liefs en een dikke knuffel en maak er maar een gezellig weekend van. Proficiat met de jarige Job..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prettig weekend, Monique. Ik hoop dat je van de leuke dingen kunt genieten. Ik hoop dat je je klachten met je oncoloog kunt bespreken, misschien heeft die er een oplossing voor als duidelijk is waar het van komt.

    BeantwoordenVerwijderen