maandag 30 mei 2011

nieuwe week nieuwe kanzen??

Weekend Milou der wedstrijd gezien en gisteren Eef zijn verjaardag gevierd met hulp want wat vervelend is het dat dat onderlijf nog steeds niet wil wat ik wil.
Vandaag echo van mijn lever gehad en de APD vanmiddag niet mijn ouderen voorzien van thee en zelf niet wezen zingen voel me echt niet happy,moe en mijn benen doen echt heel raar,ga dan ook maar weer op tijd naar bed,maar wordt dit zat wil wel eens bij mijn ventje beneden blijven zitten maar op de bank val ik toch in slaap.
Morgenochtend met Lianne naar de tandarts kiezen trekken en in de middag naar de opticien met Milou dat is bijna alweer genoeg op een dag ,wordt er niet vrolijk van en merk dat ik angst heb eb boosheid in mijn die klote kanker of is het nu de chemo die ik h gehad heb ik weet het niet meer toch maar wachtten tot woensdag dan is de bloeduitslag er ook.
Als jullie energie over hebben stuur dat dan op  naar mijn want ik kan het wel gebruiken!!!

8 opmerkingen:

  1. Monique, ik stuur je energiestraaltjes toe en duimen draaien hier voor een goede uitslag voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lieve Monique,
    Ik begrijp je angsten(denk ik??) en je moet inderdaad tot woensdag wachten tot dat je wat meer zekerheid hebt. Weet dat ik aan je denk..
    Vraag gewoon ff als ik wat voor je kan doen, het zal nooit te veel zijn.
    Ik wou dat het zoveel beter met je ging...
    Dikke knuffel, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mo,
    Balen dat je lijf niet doet wat je zo graag wil, maar energie stuur ik door hoor, we blijven met je mee leven, vandaag is het wel eventjes lekker weer om thuis op de bank te hangen, misschien laad je jezelf dan een beetje op om de volgende dagen weer beter aan te kunnen.
    Sterkte met de kiezen van Lianne, en misschien een mooie bril uitzoeken voor Milou? Knuffel van de Westlander. Gr. Jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marjolijn31 mei, 2011

    Hé meissie toch, ik zou zo graag willen dat het jou weer wat beter gaat.
    En zou willen dat ik je alles toe kon sturen wat goed voor je is.
    Gelukkig is het morgen al woensdag, hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt. Want ook al die onduidelijkheid maakt het er niet makkelijker op.
    Sterkte meis en een dikke knuffel, die kan ik je wel geven over het virtuele draadje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi monique,

    ik wil je heel veel van mijn energie aan jou geven!! En dat doe ik ook.... Ik bid dat jij het ontvangt, zodat je weer kan gaan genieten van alles om je heen! Sterkte meid......!
    Liefs, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, waardeloos is dit toch. We duimen voor je dat de uitslagen goed zijn. Energie zal ik proberen over te brengen naar je. Hoop dat het meegevallen is met kiezen trekken. Ik heb er net ook een laten trekken. Komt wel goed allemaal.
    Liefs uit Alphen a/d Rijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,
    Ik hoop dat je inderdaad gisteren wat energie gekregen hebt van al die zonnestralen. Maar lukt het nu even niet en heb je mijn hulp nodig je weet me te vinden.
    Je moet weten dat ik wel op een bepaalde manier probeer je energie en goede moed geef en dat we aan je denken.
    Morgen de uitslag we denken aan je en steken weer een kaarsje aan.

    lieve groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Energie stuur ik je toe, heel veel! Maar ook heel veel liefde en warmte voor jullie, van ons allevier!! We denken veel aan jullie en ook al wonen we ver bij elkaar vandaan en kunnen we elkaar hierdoor minder zien, de band is er en zal er altijd blijven.
    Heel veel sterkte morgen,
    HVJ groetjes,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen