woensdag 11 mei 2011

Ik ben super blij geen chemo in Mei!!!!

Wie had dit verwacht wel gehoopt maar het gebeurd weer ik krijg weer drie weken uitstel ,de waardes waren niet schrikbarend gestegen en de oncoloog wil afwachtten en over drie weken weer kijken hoe de waardes dan zijn.De uitleg die ze gaf was omdat de lijn van stijgen niet piekt maar geleidelijk ophoog gaan.Ik moest even om schakelen maar vertrouw haar en ga er weer voor deze drie weken proberen mijn conditie op te krikken,waarschijnlijk komt dit ook door de vorige chemo vertelde ze.En ook de gewrichten natuurlijk als ik ga twijfelen aan iets bellen en overleggen met haar.
Op een wolkje reden we naar huis in het zonnetje, en voel me dan echt gedragen weer laat Hij zien dat Hij er is om me weer meer tijd te geven met mijn kanjers.Hoop doet leven!!Mijn steentjes zijn weer om over heen te lopen voelt goed aan die gladde steentjes.
Volgende week woensdag onbezorgd van Marco genieten in Antwerpen........

8 opmerkingen:

  1. Marjolijn11 mei, 2011

    Proficiat meis, ik ben ook blij voor jou.
    Deze opkikker had je echt even nodig.
    Nu kun je samen met hulp van jouw kanjers weer stapjes zetten en samen met hen genieten van elke stap die voorwaarts is.
    Carpe Diem en een hele dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat heerlijk Mo,
    je verdient het hoor, geniet weer met volle teugen deze weken,
    wij blijven duimen op nog meer uitstel van de `chemo.
    gr. Jol v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,

    Dat is goed nieuws!! Ik hoop dat de arts over 3 weken weer zulk goed nieuws kan geven.

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. YES!! WE GAAN VOL GENIETEN VAN MARCOOOOOO!!!

    Wat een supergoed nieuws!

    X, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd, Monique! Wat een geweldig nieuws is dit. Een hele maand chemovrij! Ga lekker genieten. En wandelen. En conditie verbeteren. In juni zie je wel verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supernieuws.......tot zaterdag!

    Heel veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He wat goed, en zeker weten gaan we heerlijk genieten van Marco.

    liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou! Super zeg!!!! Wat een goed bericht! Dr Bos heeft het al eerder goed gehad en nu inderdaad je conditie opvijzelen! Cool! (Was wel boven aan het werk! ;-) Kuzz Mariska

    BeantwoordenVerwijderen