woensdag 8 juni 2011

Een moeilijk nacht waarin het hoofd het erg druk heeft gehad!!

Wat is het toch altijd donker in de nacht en stil dit geeft mijn de kans te denken,briefjes maken in mijn hoofd wat te vragen wat nog te doen allemaal en eigenlijk allen in mijn hoofd en doe ik er niets mee.
Uiteindelijk een slaappil ingenomen welke ik nog had van vorig jaar onze mooie  reis naar China daar moest ik slapen van dr,.Bos maar was daar geen probleem nu wel en dacht moet toch slapen is nu ook belangrijk.
Mijn kanjers en ik hebben het moeilijk gehad gisterenavond en de meiden veel gepraat en Milou heeft ook een beetje los gelaten.Ik moet zeggen dat die je moedertaak is en deze ook zeker wil doen maar best zwaar is als je zelf alles nog zeker weet wat er gaat gebeuren en hoe het allemaal kan gaan lopen,zij hebben deze vragen.
Een ding is ik wil zolang mogelijk thuis blijven bij hun dat hebben we ze al duidelijker is,al wordt het met hulpmiddelen en noem maar op maar dit gaan we proberen zolang mogelijk bij elkaar blijven.
Vanochtend had ik visite spontaan op mijn stoepje dit was best fijn die afleiding en gezelschap,want ik wil eigenlijk niet gaan googelen hoe of wat verder al is de verleiding zo groot.
Bedankt voor jullie lieve woorden dat geeft kracht en blijf de kaarsjes brandde,blijf ons steunen met de woorden die jullie schrijven.

15 opmerkingen:

  1. Lieve Monique, wat een zorgen en verdriet. Verschrikkelijk. Ook ik weet niet goed wat ik moet schrijven, behalve dat ik aan je denk. Ik hoop dat je snel van het ziekenhuis een behandelvoorstel krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, fijn dat je vandaag weer even wat schrijft. Goed om je te 'horen' . Wat een akelige dag en nacht. En weer proberen een weg te vinden......

    Jos uit Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen woorden voor te vinden, maar wil je wel een knuffel geven. Veel sterkte en liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marjolijn08 juni, 2011

    De nachten zijn heel donker en zwaar als je niet kunt slapen, lieverd.
    Maar gelukkig, had je nog een slaaptablet en heb je toch hoop ik even geslapen. Ja, dat is nu ook zeker nodig.
    Fijn dat je bezoek en daardoor wat afleiding kreeg vanmorgen.
    Alleen googelen lieverd, als je er zelf aan toe bent, niet omdat je denkt dat het nu moet.
    Nee, echt niet.
    Zeker blijf ik hier een reactie plaatsen, net zoals jij bij mij doet.
    Virtueel steunen is heel goed mogelijk.
    Sterkte meissie voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    moeilijk om de woorden te vinden om je te steunen.
    duister is de nacht dan en stil.
    lieverd, ik denk aan jou en je kanjers!

    Dikke knuffel

    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé dapper mens! Dapper gezin!
    Wat een enorme tegenslag, ik heb het hele huis al over hoop gehaald voor dat doosje waar MOED inzit, maar ik heb m je al eens gegeven, ik hoop dat je m midden in de kamer hebt gezet, zodat iedereen er uit kan pakken wat ie nodig heeft en jullie deze dagen van onzekerheid door kan helpen..... googlelen heeft niet zoveel zin, bij alles wat je in gaat toetsen zul je alleen maar op je eigen website terecht komen, dapper mens!!!! Ik hou van jou!!!! Ga heel positief denken en voor je bidden... kaarsjes branden en je alles geven wat je nodig hebt!!! Moed en kracht!!!! Hannibal is wel een goede vergelijking! Die ging hier ook over tafel gisteren!!! ;-) Kom je snel even vast houden!!! Luf joe Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd lees ik je blog met al jullie leuke, goede en slechte belevenissen. Een reactie plaatsen deed ik niet maar nu wil ik jullie toch even laten weten dat ik aan jullie denk en voor jullie bid.

    Hilde G.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nina schreef vanmiddag rechtstreeks uit haar hart een kaart voor jou en Lianne.
    Wij denken allemaal aan jullie en zenden je al de kracht die jullie nodig hebben,

    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique

    Wat een tegenslag zeg!
    3 weken geleden met z'n allen genoten bij Marco.
    Je zag er stralend uit, niet wetende dat er zoiets vervelends zat te broeden.
    Terug denkend aan deze avond hoop ik dat je hier kracht en moed uit haalt!
    Wens jullie veel sterkte en leef op de achtergrond (via Lin)met je mee.

    Groetjes Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Monique,

    Deze tegenvaller hadden we niet verwacht..
    We blijven vechten. Je bent zo ongelofelijk sterk!

    We denken aan jullie!!

    Dikke kus Kev en Kel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Monique,
    Wat een zware nacht zal het geweest zijn. Net als veel anderen ben ook ik vannacht met jullie bezig geweest. Dit gaat zomaar niet uit je hoofd als je dit gelezen hebt.Veel sterkte voor jullie allemaal.En Monique denk aan "de voetstappen in het zand" Hij gaat je nu ook weer dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Monique
    Wat ben je toch een dappere meid, je hebt het steeds over je kanjers, maar de echte kanjer ben jezelf!! Wat een keien kom jij op je pad tegen.
    We waren met Jolanda in Bugarije en hebben daar het slechte nieuws gehoord. Ik wil je heel veel sterkte wensen, ik blijf je volgen en zal proberen alle positieve energie die ik in me heb naar je te sturen

    Joke (tuttenclub)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marjolijn10 juni, 2011

    Hoi lieverd,
    Hoop dat je toch een goed pinksterweekend hebt, samen met jouw kanjers.
    Gaat het allemaal een beetje?
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi lieve Monique,
    Van dit bericht word ik heel erg stil.
    Heel veel sterkte voor jullie.
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Monique,
    We sturen jou uit de grond van ons hart alle kracht en liefde die jullie nodig hebben.
    Heel veel lieve en warme groeten,
    Jessica, Marcel en Shun An

    BeantwoordenVerwijderen