dinsdag 7 juni 2011

Wat ik hoopte dat het niet was is wel waarheid

Vanochtend zei ik nog tegen Eef zullen we in bed blijven en deze dag niet gaan beleven,maar we weten allemaal dat de meisjes naar school moeten en de dag weer begint.
EEf eerst aan de beurt voetje nog niet helemaal hersteld fsio of operatie maar dat gaat hij nog niet doen.
De MRI scan wel beetje griezelig kennen jullie die film van Hannibal in zo een kooi moet je hoofd ook maar is licht en als je omhoog kijkt een foto welke de krapheid van je hoofd weggemoffeld.
Na de MRI naar de neuroloog wat kan wachtte lang duren,daar kwam hij vanuit het andere gebouw waar hij de MRI was wezen bekijken.
Dan valt alles weg in je hoofd daar waren die woorden uitzaaiingen in de hersenen een te grote van een centimeter welke veroorzaakt dat het onderstel niet zo doet als ik zou willen ook waren er allemaal kleien stipjes te zien.


Wat er toen gebeurde was alleen het liedje van Marco naar Eef je raakt me kwijt!!Wat was hij sterk en hield hij mijn vast was daar voor mijn maar hij moet toch ook angst hebben?.Eigenlijk kan je dan niet meer denken op dat moment allen maar huilen ,boos zijn ,teleurgesteld zo gevochten al zo lang,  die 7 jaar welke ik zelf zei al die tijd ga ik niet halen dat is nu bijna wel zeker, daar wat de slechtste plek is waar het kan komen.Hoe vertel ik het mijn meisjes.
De neuroloog ging direct bellen met de radioloog welke contact op  gaat nemen met mijn komende dagen en gaat een mail sturen naar dr.Bos zij is in het buitenland zij gaat bepalen hoe verder.

Lianne was al aan het SMSen toe we bij de arts zaten duurde haar te lang!!We hebben haar opgehaald van school ze voelde het al ,zei ze gisterenavond al toen had ze het ook al heel moeilijk.Milou ondergaat het verhaal en hoe ze er mee omgaat is zo moeilijkste ontdekken op haar manier?

Dit is een moeilijke dag voor ons alle en moet ook weer een plaatsje krijgen in ons gezien hoe verder is nog niet helemaal duidelijk maar ik probeer weer mijn schouders eronder te zetten voor mijn KANJERS.

13 opmerkingen:

  1. Hallo Mo,
    Ik weet eigenlijk ff niets zo veel te zeggen, leef met je mee, maar het lijkt zo niets zeggend. Denken aan jullie, heel veel stertke.
    Knuffel van de Westlander.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Wat een rot bericht!!
    Knap dat je het nu alweer allemaal zo verwoord hebt op je site. Sterkte

    we denken aan je.

    x Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Monique,
    Wat een vervelend bericht. Hoe nu verder denk je. Maar vergeet niet dat we je natuurlijk allemaal willen helpen op wat voor manier dan ook. Weet dat er een is die er altijd voor je zal zijn. We denken aan jullie. Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he zusje hier even een klein berichtje van je broer hoorde het van helen heb net je blog gelezen het is mooi kut als ik het zo mag zeggen kom gouw even langs geef het eerst zelf en met je gezinnetje maar een plekje hou van je gr je broer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Monique ik val weer stil maar je weet ik denk aan je maar ik weet niet of je daar nu wat aan hebt.
    Hou je taai zo goed als het gaat en veel sterkte.

    liefs Merian X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monique en Eef,
    Ook wij zijn even stil,moeilijk om de goede woorden te vinden hiervoor.
    Heel veel sterkte dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Monique, dit was waar je zo bang voor was... En waar alle borstkankerpatiƫnten bang voor zijn. Wat een slecht nieuws :-(. We kennen elkaar niet eens, maar ook ik was hier bang voor. En ik huil met je mee. Ik hoop dat er goede behandelingen voor je komen. Misschien kan bestraling of een operatie nog iets uithalen...

    Oh en dan die Lianne, die het al aanvoelde. Mijn hart breekt als ik het lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marjolijn08 juni, 2011

    Meissie, meissie toch...
    Ik geef je een dikke knuffel en denk aan je.
    Meer gaat ff niet.
    Ik hoop zo dat ze heel snel met een heel goed plannetje voor jou komen.
    Sterkte meis, voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lieve Monique, Eef en meiden,
    Wat is dit toch weer een klotebericht, weet niet wat ik zeggen moet. Voor de weet ik het hoeveelste keer stort je wereld in en jij bent zo'n ongelooflijke vechter, die zie je niet zoveel. Heb je nu natuurlijk helemaal niets aan maar ik wil toch even laten weten dat wij er ook, zoals zovelen, zijn voor jullie. Gebruik de tijd voor elkaar en voor jullie meiden, en blijf vechten. Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Monique,

    Wat een slecht bericht heb je gekregen!
    Een grote domper voor jou en je gezin.
    Misschien wel verwacht maar er blijft altijd een sprankje hoop dat het niet zo is.
    Heel jammer dat het zo moet lopen, ik wens jullie heel veel sterkte en moed voor de toekomst.

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een rotnieuws Monique. Ik vind er even geen woorden voor. Wil je veel sterkte en moed wensen maar ik weet zelf hoe moeilijk en confronterend het allemaal is.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zoals ik keer op keer op de site van Noes lees,moed is niet de afwezigheid van angst.heel veel sterkte liefs Sacha, wij denken aan je

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Monique,
    Oh wat schrik ik hiervan meid, wat ontzettend naar voor jou en je familie. Sterkte...... meer weet ik ook even niet te zeggen. Ik denk aan jullie.
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen