zondag 5 juni 2011

Loopt niet soepel,spannende week!!!

Milou is weer terug van haar kamp heeft het naar haar zin gehad en vannacht lekker in har eigen bedje geslapen.
Lianne ligt dan avonds bij mijn is zo pijnliojk dat mijn meisje zich zorgen maakt over mijn dat is nu juist wat ik niet wil maar ik kan het nu niet verbloemen.
Het lopen is echt erg moeilijk mijn rug en knieen doen zeer om de 6 uur een paracetamol inmiddels heb ik de paracetamol met codiene uit de kast gehaald,daar ga ik nog meer van slapen wat ik ook zoveel doe als ik mijn hoofd neer legt slaap ik ,mijn lijf is zo moe voelt niet goed.
Ik hoop dat er van de week een oplossing komt voor al dit,en dat ik weer zelf dingen kan doen in een hoger tempo net even een meloen klaar gemaakt en de w.c. een beurtje dat kost me veel energie niet te geloven die klein dingen waar ik al moe van wordt.Eef heeft het er druk mee voor het eten zorgen en allerlei andere dingen, klaagt niet maar ik vind het wel vervelend voor hem. Deze week zal ik waarschijnlijk hulp nodig hebben om met mijn meiden de agenda dingen af te kunnen handelen.Lianne moet haar beugel donderdag dat is belangrijk voor haar en voor mijn om daar bij te zijn.
Een nieuwe week ligt er voor ons maar zie er erg tegenop dit kennen jullie niet van mijn aar eigenlijk zou ik het liefs onder mijn deken verstoppen voor al wat er komen gaat deze week.
Ik bid voor kracht en brand de kaarsje eens zal ik weer voelen dat hij mijn draagt nu hou hij alleen mijn hand vast??

9 opmerkingen:

  1. Mo,
    Valt alleen al niet mee om dit zo op de site te zetten denk ik, maar goed dat je je zorgen deelt, graag zouden we je zorgen weg nemen en je bergen energie geven, kon het maar, nu doen wat voor jou en je kanjers belangrijk is, sterkte mo, we denken aan je.
    kus, jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LIeve Monique
    Wij leven erg met je en jullie mee in Laren. We duimen en blijven duimen en steken een extra kaarsje op voor je. Lieve groeten Rob, Anne-Li en Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjolijn06 juni, 2011

    Lieve meis,
    Het is al goed dat jij je zorgen deelt.
    Ik zou graag meer voor je willen doen, maar kan alleen maar aan je denken en veel kracht toewensen.
    Sterkte meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,

    We denken aan jullie en zouden zo graag wat meer voor jullie willen en kunnen betekenen. Maar we kunnen niet meer doen dan er voor jullie te zijn en hopen dat jullie samen de kracht vinden om verder te gaan. Heel veel liefs van ons,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique de kaarsen branden voor je.
    Graag wil ik wat voor je doen,bel je me??
    Denk aan je liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monique, we leven mee, voelen ons ook machteloos. En we hopen op weer beter nieuws.
    liefs,
    Jos uit Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  7. monique
    Heel veel sterkte meid! Je bent altijd zo sterk geweest ook deze keer zal het je lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve Monique, hoop dat er snel verandering in alle nare dingen komen.
    We leven mee en branden de kaarsen!!!
    Als we jullie kunnen helpen schroom niet maar bel!!
    Duim voor je, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique ik voel me behoorlijk machteloos als ik jou verhaal zo lees. We kunnen alleen hopen en bidden dat er beter nieuws komt, We denken aan jullie en ik hoop dat je wat beter gaat voelen.

    dikke knuf Merian

    BeantwoordenVerwijderen