maandag 13 juni 2011

Rustige pinsterdagen met zijn viertjes

Zo gaan de dagen weer verder,de nachten zijn niet echt fijn en zeker afgelopen nacht niet maar uiteindelijk gelukkig wel is slaap gevallen,tobben heet dit volgens Petra mijn vriendin in Canada ,zei dat altijd in de nachtdiensten die wij samen draaide.Het donker en stilte geeft denken aan de dingen die ik wil regelen en eigenlijk helemaal niet wil probeer dingen op te schrijven maar nu geeft het nog niet echt de rust omdat er dan telkens een onaangenaam gevoel is van waar ben ik mee bezig ?Mijn afscheid van de levende wereld klaar maken.Het is zo dubbel allemaal,muziek luisteren is dan soms al te veel om je gedachten te laten draaien en niet tot rust komt.Maar wil het toch want het zal ook rust gaan geven dat weet ik zeker.

Lianne is druk met leren voor haar proefwerkweek wat best veel is nu maar ze doet het echt zo super,hopelijk gaat het haar lukken deze week om haar concentratie erbij te houden.We hebben mooi momenten samen,deze zijn zo kostbaar.
Milou heeft ook haar momentjes met mijn,anders maar dat weten we het zijn twee verschillende en dat maakt het zo mooi.

In huis doet Eef veel je kent dat wel de vaste dingetjes in huis,en ik help hem waar mogelijk is,roeien met de riemen die je hebt,de strijkplank beneden bijv. en dan gezellig bij hun strijken,voel ik toch dat ik nog wat kan doen.
Met de rollator dan de was weer in de kast leggen boven,vandaag niet naar buiten geweest gisteren wel lekker in de tuin gezeten en gegeten.

Morgen gaan we het horen het plan van aanpak eigenlijk weet ik wel een beetje maar wil toch wel duidelijk van de radioloog en hopelijk van dr. Bos horen hoe en wat we allemaal nog kunnen de  komende tijd.
De grote vraag die er ook is ,kunnen we met zijn vier naar Frankrijk deze zomervakantie,ze verdienen het zo mijn kanjers!!

5 opmerkingen:

  1. Veel sterkte morgen met het plan van aanpak. Ik hoop dat ze verlichting van je klachten kunnen geven. Dat met de was probeerde ik ook te blijven doen toen ik zo slecht was. Gerard moest dan de wasmand naast me zetten en dan kon ik vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte morgen en je weet waar morgen de koffie voor jullie klaar staat in het zkhs.
    Denk aan jullie, pas goed op jezelf!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het bij jouw stil en donker is, is het hier nog licht. Je weet het, je kan mij bellen als het bij jouw midden in de nacht is.

    We denken aan jullie, lieve groetjes van ons allemaal, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marjolijn14 juni, 2011

    Sterkte vandaag meissie, ik hoop dat je alle duidelijkheid krijgt naar waar je op zoek bent.
    En...proberen niet te veel te tobben hé, maar ik weet het dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
    Pas goed op jezelf.
    Dikke knuffel en ik denk aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ongelooflijk wat een effect zo'n klein bolletje in je hersens kan hebben. Ik hoop dat ze een goed aanval kunnen inzetten.
    liefs,
    Jos uit Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen