zaterdag 30 juli 2011

Daar ben ik weer om gisteren te verslaan aan jullie

Het was een soort logeerdag in het andere ziekenhuis om kwart VOO tien was ik opgehaald en half zes weer op mijn eigen plekje. Eerst mijn poortje aanprikken even sputeerde hij maar Gélukkig werkte hij. Toen naar de m. R. I. Scan
wachtte voor ik aan de beurt was. Het was een lange scan mijn hoofd en
een gedeelte van mijn ruggenwervels. Daarna terug naar oncologie om daar op de neuroloog te wachtte met uitslag. Gelukkig kon ik even slapen om over twee was met de uitslag halve wege mijn ruggenwervel zit het vlies was voor doorstroming geeft vast dit is ook kanker en is misschien de oorzaak van het zenuwuitval van mijn benen in overleg met radioloog gingen ze direct bestralen. Dit werd aftekenen en de eertse bestraling op mijn wervels het worden er twee flinke grote zoals de arst zei. Heel blij was ik met dat de. Radilookozien dat de bestraling op mijn hoofd duidelijk resultaat had dus ga ik zeker weer voor deze bestraling en hoop en bid dat deze mijn wat meer kracht in de benen gaan geven. Thuis wordt van alles geregeld voor als ik maar huis mag ik blijf waarschijnlijk het weekend zodat ook het apperaatje er is mijn te draaien van bed naar stoel dit is rustiger voor allemaal dan hoeven we niet te bang te zijn dat ik zal vallen? Het was nu in mijn hoofd weer een zware dag heb net dus gelukkig al geslapen en dadelijk ook wel weer even ? Vandaag gaat het feest beginnen in ons schipluiden de meiden hebben er zin en schipluiden ook voor mijn geen openingfeest en bardienst dit jaar ik weet dat een lotgenoot gaat zongen had graag gaan luisteren maar dat gaat niet lukken maar het schipluids volkslied you never walk along zal zeker te voelen zijn! Voor al mijn dorpgenoten een super 40 jarig bestaan feest toe gewenst en geniet ervan maak feest!! Ik ga weer een slaapje proberen en hopelijk vandaag een rustige dag ook in mijn hoofd want gisteren zijn er heel wat tranen gevloeid maar voelde me zeker begrepen door verpleging en arsten de neuroloog is ook een hele lieve zachtte vrouw.ik hoor of zie jullie gauw ? Fijn weekend allemaal.,

8 opmerkingen:

  1. Hoi, zie net je nieuwe update! Weer meer van dat rotnieuws!! Waarom toch dit allemaal!!??!! Maar wel 'fijn' dat ze het kunnen bestralen en dat gelijk gedaan hebben. De zomerfeesten hebben dit jaar een ander gevoel voor mij, en zal morgen tijdens de pleindienst extra voor jou een kaars aansteken zodat je er toch bij bent. Hopelijk kan ik je deze komende week nog even meenemen naar de meiden tijdens hun bezigheden.
    Laat je tranen maar lopen, dapper mens. Heel veel sterkte en tot heeeel snel!!
    Dikke kus, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjolijn30 juli, 2011

    Mogge meis, ik hoop dat je nu nog even verder kunt slapen, want jij was nu ook weer erg vroeg.
    Ja, dat was weer een zware dag gisteren, en ik begrijp heel goed dat er de nodige tranen moesten vloeien. Het is ook allemaal niet niks.
    Wel fijn dat er meteen gehandeld is wat hopelijk wat verlichting gaat brengen en jij naar huis kunt.
    Meissie veel sterkte.
    Een dikke virtuele knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique, wat heb je weer veel meegemaakt in korte tijd... Wat een verdriet om toch te merken hoe de kanker verder gaat. Ik ben wel blij dat je snel bestraald kunt worden en hoop dat dat je weer meer gevoel in je benen geeft. In gedachten bij je, ik hoop dat je na het weekend weer naar huis kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Mo, wat een toestand zeg, wordt een heel ander weekend voor je dan dat je in gedachten had, maar we denken aan je,
    Laat je kanjers maar lekker genieten deze week er is genoeg te doen voor ze. Gr. Jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    Een knuffel en hier brand een kaarsje voor jullie.

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi lieverd,

    wat een ellende er weer bij. wat valt het toch allemaal tegen. wel direkt bestralen, en hopelijk gaat het snel zijn werk doen. die tranen moeten er zeker uit en is toch ook logisch.
    denk aan je lieverd veel sterkte en dikke knuffel.
    ik hoop echt tot gauw!!

    xxxjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ♥♥♥

    Vond het heerlijk vanmorgen!

    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Kanjer,
    Wat een ellende,hopenlijk helpt de bestraling al snel.
    laat de meiden maar genieten en neem jij je rust.
    Dikke knuffel, Els

    BeantwoordenVerwijderen