vrijdag 29 juli 2011

Ziekenhuisopname

Sommige weten het alaar ben gisteren nacht in de badkamer gevallen en we wisten het even niet meer.mijn voet deed pijn en ik heb het gevoel dat ook recht steeds minder sterk blijft. Na overleg ziekenhuis ben ik met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De foto zag ddat mijn voet niet gebroken was maar gekneusd gelukkig!!een ct scan te kijk
en of er geen andere digen in mijn hoofd waren. Na een nacht wachtten op dokters en onderzoekjes moets ik blijven wat toch wel rust gaf want ben nu best bang om op te staan en weer te vallen het vertrouwen wat ik had in mijn benen is nu echt weg. Gisterenet allerlei mensen gesproken eerst bed breneden nog wat exztra hulpmiddelen om thuis te zijn tot ik zelf weer boven kan slapen. Dat heeft mijn kanjer geregeld. Ik heb m r i scan gehad van mijn rug mogelijk daar de uitval van? Maar dat is niet zo vandaag e
een m r i van mijn nek daar te kijken. Vandaag hoor ik meer weet nog niet wanneer ik naar huis mag/moet. Vandaag nog fsiotherape om te kijken en vertrouwen te krijgen hoe in en uit stappen bed,stoel en wc. Ik heb een leuke kamergenoot werk zelf op deze afdeling. Heeft zo zijn voordelen we worden exsta verwend. En we kunnen lekker praten. Ik schrijf dit in de nacht Heb wel al geslapen maar moet veel plassen en ben dus wakker en het is hier enorm warm ik zwem mijn bed af en toe uit. Het is raar om hier te zijn en te weten dat mijn kanjers daar in schipluiden lekker in hun bedje liggen waren ook moe. Lianne was naar Ajax geweest en heeft genoten heel belangrijk!! Milou thuis en had o Hyves geschreven dat ik in het ziekenhuis was. Ze zijn natuurlijk langs geweest. Ik heb dus weer op dat kleine iPod dit bericht gemaakt dus misschien wat taalfoutjes maar jullie zijn weer op de hoogte en ik probeer rust te krijgen in mijn hoofd en de positieve dingen te zien van mijn opname. De vogeltjes gaan al fluiten dat is ook mooi geniet van de dag ik laat jullie snel weer wat weten. D

9 opmerkingen:

  1. Lieve Monique, wat een enge dingen gebeuren er weer... Ik wens je een goed herstel en hoop dat je snel weer naar huis naar je kanjers kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he wat naar Monique,ik was ook wakker vanacht precies dezelfde tijd.....als ik dat geweten had was ik even naar de overkant gehopt.sterkte X Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,Eef en kids
    Ik hoorde het van mijn zusje,wat een pech kan je hebben ongelooflijk.Probeer het weer op een positieve manier op een rijtje te zetten,rust even goed uit je bent daar in goede handen.Dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He nachtspook,
    wel ff vervelend zo zeg, maar laten ze je maar goed in de gaten houden daar en leren bij de fysio hoe je je het beste kan bewegen,
    denk aan jullie,
    enne, belle hoor als je thuis bent , dan gaan we aan de wandel ofzo.
    Sterkte, Jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marjolijn29 juli, 2011

    Och meis toch, dat is schrikken.
    Gelukkig niets gebroken, maar flink kneuzen kan ook heel pijnlijk zijn.
    Ik hoop dat je weer snel naar huis mag, naar jouw kanjers. Ook al wordt je lekker verwent in het ziekenhuis, thuis is toch het best.
    Sterkte meis en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh lieverd,

    Da 's even schrikken nu ik na mijn vakantie op je blog lees dat je in t ziekenhuis ligt!!!
    Gelukkig niks gebroken!
    Laat de fysio je maar goed leren hoe je je t beste kunt voort bewegen.
    Zodat je weer snel naar je kenners kan.
    Hou je taai meis!

    Dikke kus
    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique wat zullen jullie geschrokken zijn hoop dat je niet te veel pijn heb en je weer gauw naar huis mag naar jeman en de meiden sterkte ria s

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieve monique,


    wat een vervelend bericht is dit weer voor jou en eef en de meiden. hoop snel meer te lezen en anders bel ik even.
    heel veel sterkte en liefs

    alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Monique,
    Ik schrik me kapot, wij allemaal. Ik kon je al niet bereiken. Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat....wat ben jij sterk! Door wat jij op je blog schrijft weet je zoveel mensen te raken en mij toch ook weer een beetje gerust te stellen. Zoveel respect voor jou, Eef, Lianne en Milou!!Wij zijn heel dicht bij jullie ondanks de afstand, maar dat weet je!Sterkte en een dikke knuffel xx
    Hou van je,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen