vrijdag 22 juli 2011

De day after

Een nacht gehad als normaal veel wakker dus een uurtje of 5 bijelkaar geslapen,maar dit ook door de dexo(medicatie) en de onrust in die benen.Maar niet misselijk of andere elende,wel had ik een flinke rode boei de hele dag.
De boodschappen gedaan met EEf en daarna op weg weer naar het ziekenhuis,de arst was aardig maar moeilijkl voor hem om mijn als patient op te nemn hij kent de geschiedenis niet dus was veel uitleggen,uiteindelijk met overleg met radioloog besloten om de dexo te blijven gebruiken in kleien hoeveelhied,en tramadol voorgeschreven voor de onrust inmijn benen was ik niet blij mee omdat ik dez met die bekenbreuk ook gehad heb en teon een soort van stonend werd van die pillen dus neem er een voor de nacht afgesproken zodat ik in elk geval wat meer kan slapen als ik er niet telkens uit moet voor de toilet want mijn voetjes houden weer veel vocht wast.Wat een gedoe allemaal zullen jullie denken maar de weg is erg hobbelig de steentjes zijn erg scherp en het blijft nog steeds inleveren elke dag ,ook mijn knieen worden erg strak van het vocht waardoor het lopen ook niet lekker gaat en de kracht steeds minder wordt.
We gaan straks een nieuwe manier van naar boven komen proberen ,net als met mijn schaambeen ,op mijn kont,hopelijk gaat die beter en wat stabieler voor mijn en voor EEf die al wat keer als vangnet heeft gedient en hijskraan vandaag.Zo denk je natuurlijk al verder en als het echt niet meer gaat?,Ik weet het tot morgen denken maar blijft echt heel moeilijk.Mijn hoofd is alleen maar bezig met die klote kanker en hoe nu verder kan me bijna nergens op concetreren dan alleen maar dingen verzinnen hoe verder en mijn ventje ook die is ook al heel cretief met allelei dingen aanpassen.Het is alleen maar kanker op het ogenblik wanneer komt er weer rust in ons gezinnetje???
Ik en hij willen mijn zo lang mogelijk thuis hebben en daar gaan we voor al zal het niet makkelijk gaan en worden maar we gaan dat doen ook voor mijn meiden is dit heel belangrijk!!
Morgen gaan we de meiden op halen(die hebben het zo naar hun zin krijg natuurlijk sms van Lianne dat het leuk is en hoe het met mijn gaat) zo als het er nu uit ziet maar ik weet niet hoe het morgen weer is.we wachtten wel af wat de nacht en dag weer gaat brengen.
Fijne zondag allemaal al is het herfts, maar de zon gaat vast weer schijnen,die zit echt achter de wolken.Hij piept staks wel weer en geeft ons weer zijn zomerwarmte welke een ieder weer nodig heeft.




11 opmerkingen:

  1. Marjolijn23 juli, 2011

    Ja meis, je wordt vanzelf creatief met allerlei oplossingen, of je wil of niet.
    Geniet zo veel als mogelijk van alles wat goed gaat en zorg goed voor je zelf.
    Fijn weekend met de kids weer thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, moeten inleveren op dit tempo is natuurlijk ontzettend moeilijk. Gelukkig ben je niet alleen. Ik geef je een dikke kus,
    Esther (van de Amazones)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Monique, ik kan me je zorgen goed voorstellen. Je wilt niet te ver vooruit denken, maar tegelijk zie je problemen aankomen. Misschien helpt het om inderdaad anders de trap op en af te gaan. Dat kost ook minder kracht uit je benen. Morgen komen de meisjes weer terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met heel mijn ♥ denk ik aan je!

    XXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve Monique,deze mooie vlinder moet zich net zo voelen....denk aan je liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique,

    we zijn weer terug van vakantie. In diverse kerken in France hebben we lichtjes voor je aangestoken. Hoop dat dit licht op je mag schijnen.
    Ester is inmiddels ook weer terug uit Brazilie na een hele bijzondere reis.

    Heel veel liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Monique
    Heel heel veel sterkte in alles meissie. We denken aan je . Dikke knuffel
    t thea o martien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Monique,
    Ik vond het fijn je even gesproken te hebben.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ja, zo gaat `t dus wel,bedankt voor je tip!!
    Big Hug, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Monique, bij deze even een groet uit Friesland.
    Ik mail je binnenkort, kunnen we even bijkletsen.

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve dappere Monique,volg je blogg al een hele tijd,heb heel veel bewondering voor je en hoop dat je nog heel veel extra tijd krijg met je dierbare,je verdiend dit,heel veel sterkte!!!gr plony{vriendin jolanda}

    BeantwoordenVerwijderen