dinsdag 5 juli 2011

Familiedag.......Kaal bolletje.........




Familiedag was een mooie dag de dames hebben zich vermaakt met de rest van de familie en ik heb van hun genoten de momenten waar ik bij was.Even mijn kanjers in beeld en klaar voor hun eerste opdracht in de survivaltocht.
Ik denk dat iedereen weer terug kijkt op een zware maar gezellige dag.

Gisteren zijn Lianne en Milou samen met Vronie en Chantal naar Duinrell geweest,mijn moeder had deze kaartjes gewonnen en nu hebben we ze uiteindelijk toch nog gebruikt en weer hadden mijn meiden een gezellige dag.

Gisterenavond was een het tijd om mijn haar eraf te halen, hele plukken gingen eruit als ik mijn haar beet pakte,dan moet het eraf dat vind ik.Het is dan echt niet handelbaar meer en zo slap,gewoon dood!!!!
Onder begeleiding van Vronie heeft Lianne het eraf geschoren met de tondeuse,Jolanda,Eef en Milou waren erbij,dit is een stap die je eigenlijk niet wil maar weet dat hij komen gaat dan sta je daar weer voor die spiegel met dat kale kankerschedel,dat is heftig en wil je niet verder denken maar toch hoop ik dat straks na de chemo mijn eigen haren weer mag  voelen.
Voor ons alle weer een confronteerde avond en vanochtend voor mijzelf in de spiegel weer.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Ze hebben het vast geweldig gehad. Het ziet er wel intensief uit zeg!

    Verdrietig dat je nu weer je haar kwijt bent. Voor de hoeveelste keer wel niet? Ik hoop dat de chemo goed voor je werkt (en de bestraling ook) zodat je nog veel extra tijd hebt met je kanjers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met of zonder haar... Een MOOI MENS: dat ben je!!!!!

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjolijn05 juli, 2011

    Hoi lieverd,
    Wat een mooie foto's, en wat zullen ze met zijn allen genoten hebben.
    En jij hoop ik ook, al was het op een afstandje.
    Ja, dat is weer een moeilijke klus die weer moest, maar je hebt gelijk, dan moet het er af.
    Anders heb je er alleen maar nog meer last van.
    Ja, trek je maar op aan de stoppeltjes die straks weer komen, daar gaan we voor...!!
    Dikke knuffel meis en veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai, balen dat het er af moest, maar wat stoer van lianne om dat te doen en van Milou om toe te kijken. Wat een sterke meiden, man en (schoon)zus heb jij toch!
    Inderdaad alweer de zoveelste keer dat je haardos in de prullenbak terecht komt maar ook nu hopen we weer op de terugkeer van je eigen haar.
    Sterkte meissie!! Tot snel of tot bel!
    Xx, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Irma Kleimeer05 juli, 2011

    Wat een geweldige foto's van jouw kanjers. Fijn dat je zo kan genieten van die momenten met elkaar al is het op een afstandje. Nu helaas met een kaal koppie de vakantie gaan vieren maar.......dat mag de pret en liefdevolle momenten zeker niet drukken.
    Geniet ervan kanjer!

    Dikke kus, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi het is weer balen dat je haar eraf moest, maar inderdaaad dapper dat Lianne het heeft gedaan. Het is inderdaad een stap die je liever niet wilt zetten maar met zo'n geweldigge schaar mensen om je heen lukt het ook dit keer weer, dat weet ik zeker.
    Geniet in iedergeval van je vakantie met je gezinnetje en ik hoop dat je even je zorgen kan vergeten en vooral geniet.
    lieve groetjes Merian xx

    BeantwoordenVerwijderen