zondag 14 augustus 2011

Buiten in de tuinstoel

Vandaag een heerlijke zondag de nachten worden wat langer. Maar dat komt door mijn mannetje samen met Lianne mijn eigen matras op het bed gelegen. Dan het ontbijtje met zijn vier. Lekker een stuk gelopen en na een slaapje want dat moet overdag toch even , zit ik op een tuinstoel heerlijk buiten. Morgen gaat milou naar school zes weken al weer voorbij en terug kijkend best ingrijpende weken voor een ieder maar vinden we toch weer onze weg wat is een mens flexibel. Deze week gaat de chemo weer beginnen, ik ga er weer voor en hoop daardoor weer tijd te krijgen met mijn kanjers. Bid dat hij mijn en mijn gezin ook nu weer draagt. Ik ga het pad verder lopen samen met jullie al weet ik dat ik het zelf moet doen maar de steun van jullie helpt ons

5 opmerkingen:

  1. Oh fijn meis, ja dat zal ook beslist beter liggen.
    Nee buiten zitten zat er hier vandaag niet in, vanmorgen veel regen en vanmiddag bleef het wat miezeren, niks aan.
    Succes weer voor Milou.
    Voor jou ook meis en ik zal aan je denken.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne laatste vakantiedag. Goed dat je veel buiten hebt kunnen zijn. Het weer was veel beter dan ze hadden voorspeld. Veel sterkte met je nieuwe kuren, ik hoop dat je nog heel lang bij je kanjers kunt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Moniek,

    De vakantie is ook hier alweer voorbij. Dido gaat morgen ook naar groep 8. Julie hebben heel wat meegemaakt in die 6 weken. Als ik je beluister is er alweer een soort dagritme ontstaan. Een mens is er toch wel sterk in om zich weer aan te passen, of in ieder geval ben jij dat. Succes de komende week, Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,
    Ik hoop dat de chemo deze week je kwalitijd gaat brengen. Met de liefde en gezelligheid in je huis zit het zo te lezen wel goed.
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve monique,veel sterkte meid met de nieuwe chemo,fijn dat je met veel lieve mensen om je heen kan genieten van het thuis zijn ,kletsen met de meiden,genieten van de zon!!!ja konden we die maar even aan een touwtje binden.
    duim voor je,en vanuit pijnacker een dikke knuffel.
    groetjes,lenie kaptein

    BeantwoordenVerwijderen