dinsdag 16 augustus 2011

De dagen zijn goed gevuld.

Het ritme van de dag en het zorgen voor mijn gezinnetje,de kleine dagelijkse dingen zoals boodschappen en eten koken,gaat me al aardig lukken.Natuurlijk heb alle hulp van iedereen maar sommige dingen zelfstandig doen is zo fijn.
Gisteren weer wezen zingen op het koor dit was echt een goed gevoel weer zo als het was bijna ,want zittend zingen blijft toch anders maar heb weer genoten.Hopelijk kan ik nog vele repetities kunnen mee doen.
Vandaag naar de crematie van een oom geweest weer voor het eerst in de auto vanaf vorige week zaterdag weer even het vertrouwen vinden dat ik dat kan even de rust en de concentratie vinden maar ik kan het weer en dat moet zo blijven.
Morgen een drukke dag dokter Bos in de ochtend en die middag komen ze de traplift opmeten en de fabrikant van de rolstoel komt opmeten en kijken of het een scootmobiel wordt of eclectisch rolstoel mijn voorkeur is volgens mijn de elektrisch maar we gaan hun idee aan horen??
Op naar morgen en donderdag de chemo.


4 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    Heel veel warme groetjes en dikke knuffels voor jullie vanuit Lievelde!!

    XXX Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn meis, dat er alle hulp is die je nodig hebt.
    Je komt er wel achter wat het beste is voor jou, als je maar goed en stevig zit, en vooral waar je zelf mee op pad kunt ook al is het op wieletjes.
    En die traplift is natuurlijk helemaal geweldig, weer lekker naar je eigen mandje kunnen.
    Sterkte de komende dagen en zet 'm op hé..!!
    Dikke knuffel en veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo lieve Monique,
    Heerlijk dat je weer bent gaan zingen en je draai weer een beetje vindt in huis. De kaarsjes branden weer hoor. Veel succes morgen en natuurlijk ga je er weer voor.
    Dikke kus en tot gauw.
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo fijn is dat om weer dingen zelfstandig te kunnen doen. Ik weet nog hoe goed het voelde toen ik voor het eerst weer zelf had gekookt! Heerlijk dat je weer bent wezen zingen, ook al gaat dat nu zittend, ik hoop dat je er toch een goed gevoel aan overhoudt.

    BeantwoordenVerwijderen