woensdag 17 augustus 2011

Een dag met veel nieuws......

Vanochtend bloed geprikt en controle dr. Bos. Ze vroeg of ik wilde beginnen en of ik het lichamelijk en geestelijk weer aan zou kunnen ,de bloedwaarden waren niet verslechterd en gaven aan dat het lichaam het weer aan zou kunnen. Natuurlijk ga ik er weer voor. Ze gaf me een compliment dat ik weer zo positief overkwam en vond het heel knap dat ik in deze korte tijd zo mijn weg al vond,
De chemo wordt alleen vrijdag omdat de chemo die ik zou krijgen niet meer leverbaar is wereldwijd de fabrikant kan het niet leveren , nu wordt het een andere zelfde werking  deze kuur is om de drie weken i.p.v 4 weken.
 Vanmiddag zijn met de rolstoelen geweest de fabrikant en van de MO(gemeente), eerst de handbediende rolstoel aangemeten op mijn maat. Toen de elektrisch dit was even een traantje laten,is zo groot en dan besef je dat je echt invalide ben ,klinkt raar maar dan gaat het toch even erg snel.
 Rondje gereden ,is best moeilijk maar het tweede rondje ging al beter. Ze komen allebei waarschijnlijk volgende week .
 De traplift is opgemeten het gaat dus even snel vandaag geweldig !!
Morgen dus nog een rustdag en dan gaat de chemo weer aan het werk  in mijn lijf om tijd te krijgen met mijn kanjers dan maar  met al de hulpmiddelen en de lieve mensen om mijn heen  ga ik dit pad weer op even ,weer over een kei heen ,maar ik ga er weer voor..

7 opmerkingen:

  1. Ahhh!!! Fijn te lezen dat nu alles mee zit vandaag. Mooie rolstoel geregeld en binnenkort weer boven slapen.
    Nog veel beter nieuws is dat je bloedwaardes goed zijn gebleven!
    Dat dr Bos stond te kijken van je kracht is niet vreemd: er zullen maar weinig mensen zijn in zo'n situatie die zo krachtig zijn als jij!! Ik ben trots op je! Succes met de kuur vrijdag, hopelijk heb je niet al te veel bijwerkingen.
    You go girl!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, de dokter is van je onder de indruk (en ik ook hoor!), goed om te horen. Welke kuur ga je nu krijgen? Geniet van je extra rustdag, wat geweldig dat er zoveel extra hulp jouw kant op komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn meis, dat nu alles snel geregeld wordt.
    Lieverd, bedenk maar dat die hulpmiddelen er nu voor jou zijn.
    En als het dan toch moet, er ook maar zoveel mogelijk plezier van hebben.
    Susses morgen met de kuur.
    Zet 'm op hé..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Monique,
    Succes morgen, super topper !!

    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Houd je taai, Monique! Ik wens je veel sterkte toe. Fijn dat je er was dinsdag.
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Irma Kleimeer18 augustus, 2011

    Zooooooooooo veeeeeeeel bewondering voor je!!!!!!!!! Sterkte morgen kanjer en fijn dat jullie zoveel hebben kunnen regelen vandaag.

    Dikke kus, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Monique,
    Wat heb je veel meegemaakt de afgelopen vakantietijd meis. Ben er stil van.
    Ik zag een foto van Milou in een Rabo-advertentie voor een goed doel. Moet voor haar bijzonder zijn geweest om ook even te ervaren hoe het is om in een rolstoel te zitten.
    Hoop dat ik je volgend weekend hier zal kunnen zien.
    Liefs.
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen