zaterdag 20 augustus 2011

De kuur weer begonnen

De kuur zit erin,laat hem maar weer goed zijn werk doen!!!
Samen met mijn zus weer gezellig een middagje gezeten,nu eigenlijk op bed ,voorheen wilde ik altijd in een stoel want zei dan kan nog lang genoeg in bed. Nu is noodzaak want ik kan niet meer in de stoel,veel te hoog.Even een klein probleem met de toilet ,maar ook daar kwamen we samen weer uit,er is namelijk een invalide toilet in grote maar geen beugels om je aan vast te houden.Het in en uit de auto gaan gaat trouwens geweldig met de glijplank dit geeft een ontspannen manier van overstappen.
De anti misselijk medicijnen doen zijn werk prima,want ik heb totaal geen last van de maag.Heb heerlijk geslapen ondanks de dexemason waar ik normaal wel beetje hyper door werd.
Lekker weekend,samen met Eef de boodschappen gedaan daarna is Eef naar Lianne haar eerste wedstrijd in de D bespeelt helaas uit maar woensdag thuis dus kan ik weer kijken naar haar.
Milou is de hel dag aan het spelen met een vriendinnetje,en ik red mijzelf best goed als ik alleen ben dit is een goed gevoel.
Volgende week begint Lianne ook weer op school,eest boeken kaften een maandag en vanaf woensdag is het echt weer school jammer  dat zij niet zo enthousiast is als haar zus maar ze zal wel moeten verlopig nog een aantal jaar.
Fijn weekend en hopelijk komt die zon nog tevoorschijn??

3 opmerkingen:

  1. Fijn meis, dat deze eerste kuur weer goed gegaan is, en dat jij je weer steeds makkelijker kan bewegen met alles wat je nodig hebt.
    Geniet maar lekker van het weekend en de komende dagen nog samen met Lianne.
    Ja, en dan is de vakantie echt voorbij, jammer maar ook wel weer goed. Ze moeten tenslotte toch ook weer vooruit komen.
    Maak het goed meis en geniet van alles wat goed gaat.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat de kuur er weer in zit en dat het goed gegaan is. Geniet van het weekend en de paar vakantiedaagjes (boeken kaften, oh dat is lang geleden hier...) en dan zijn de meisjes weer allebei op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor we aan de thuisreis gaan beginnen eerst even een krabbeltje naar jou. Het is toch telkens maar afwachten wat de kuur met je doet maar gelukkig kan je melden dat het allemaal goed is gegaan. Dit weekend is nu voor jullie alweer bijna voorbij, wij hebben nog een aantal uren te gaan. Maandag weer thuis in ons eigen bed. Kanjer 'n dikke knuffel van ons. Wim en Thea

    BeantwoordenVerwijderen