woensdag 24 augustus 2011

Even weer jullie bijpraten

Dat is even geleden maar ik kom weinig achter de computer.maar nu dan even op de iPods.
De chemo geeft dit keer meer moeite dan de andere keren. De laatste dagen ben ik snel moe en kan soms overdag gewoon spontaan in slaap vallen. Dit is voor mijn niet herkenbaar van de vorige keren. Dan had ik dat maar een dag. Hopelijk gaat dit snel beter. Lianne is vandaag weer naar school geweest en is ondanks ze geen zin had best enthiost. Milou gaat zonder moeite. De hulp die wij van iedereen krijgen Loop ook super dit is voor eef ook heel belangrijk want het blijft druk voor hem! Dit was even een klein stukje maar dan etn jullie hoe het gaat. Hoop snel me weer wat beter te voelen want ik wil zo graag van elke dag kunnen genieten en beleven. Blijf bidden en de kaarsjes brandden want hopelijk blijft hij me nog een tijdje dragen.Tijd met mijn kanjers waar ik zo intens veel van hou. Tot gauw.....

5 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    ik blijf je blog volgen en leef op een afstand ontzettend met jou en je gezin mee.

    Ik hoop dat de chemo in ieder geval zijn werk doet!!!

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique, fijn om weer wat van je te lezen. Ik hoop dat de chemo goed aanslaat, zodat je langer wakker kunt blijven. Ga zo door met je kanjers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve monique de kaarsjes branden.....dikke kus Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve meis,
    Gelukkig doet blogger het wel zodat ik jou kan volgen.
    Weblog ligt er een poosje uit vanwege een grote verhuis. Maar dat zal wel goed komen, hoop ik...
    Hoop dat je snel weer op gaat knappen.
    Maar vooral dat de chemo zijn werk gaat doen.
    Goede moed en pas goed op jezelf.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,

    De vakantieweken weer voorbij. Hier gaat het ook weer zijn gangetje. Naar school, sporten enz. Even weer ritme krijgen. Ik hoop dat de chemo weer goed zijn werk doet en jij je weer wat minder moe zal voelen. Moeten gauw weer wat afspreken...blijf vertrouwen in tijd met jouw kanjers en alle lieve mensen om je heen! Vanuit Lievelde sturen wij je alle kracht toe en een knuffel voor allevier,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen