maandag 8 augustus 2011

Een nieuwe week om mijn dagelijkse dingen in huis te gaan doen.

Gisteren de afsluiting van het zomerfeest 2011 ik ben er bij geweest dichtbij mijn mijn vriendinnen,vrienden  en familie,mensen welke mijn steunen in deze ziekte.Ik ben trots da t ik erbij mocht zijn.Was laag zitten maar het sfeertje en de muziek was gezellig.(moeilijk dansen in zo een rolstoel)BIj het slotlied wil ik niet denken aan de komende tijd.Als we dan het het zingen zijn maar: You never walk alone kwam uit mijn hart en geeft kracht ,en uit een ieders eigen hart.Lotgenoot bij mijn dichtbij,Sjaak wij gaan ervoor !!!Tranen vloeide  bij een ieder,maar ook van geluk dat ik er toch weer bij mocht zijn.
Schipluiden is een dorp waar veel warmte in is zo de rest van de wereld ook moeten zijn,ik ben blij dat ik in dit dorpje ben met mijn mannetje en meiden die dit schipluidengevoel toch ook voelen.
Vandaag is Lianne naar de KNVB dagen heerlijk voetballen ze had er super zin in,
Milou is een nachtje slapen bij een vriendinnetje.Heeft ook pret de komende dag en nacht.
Vanochtend door Caryn geholpen en een vriendin,lekker wat kunnen doen ,deels voor ontbijt gezorgd en de striijk,geeft een gevoel weer een beetje mee te draaien in mijn huisje,op mijn manier maar vind vast mijn weg.De rolstoel wordt ik al best handig in heb resept hoe mensen die er zo lang in moeten zitten zo goed daarmee omgaan..

6 opmerkingen:

  1. Goed om weer van je te horen, Monique. Fijn dat je bij het feest hebt kunnen zijn. Veel sterkte deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve Monique.
    Ja het was een super afsluiting gistermiddag. Dat er dan tranen komen is toch normaal, mag hoor!!!. Leuk dat Lianne naar de KNVB dagen mag, en dat Milou lekker logeren is. Kom snel een bakkie doen hoor. Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn lieverd, dat je het slotfeest mee kon maken.
    Ja, zulke dingen geven veel kracht! En dat kun je zo goed gebruiken.
    Ook goed om te lezen dat je zelf ook weer wat aan de dagelijks terugkerende zaken kunt doen.
    Dat zijn ook goede hulpmiddelen om een goed gevoel te krijgen.
    Lieverd, geniet van alles wat mogelijk is.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique Wij zijn blij dat er weer wat
    verbetering in zit.In funcineren in je
    huisje Je bent een kanjer Heel veel liefs
    tante Map en ome Geer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,
    kwam dit gedichtje tegen vanmorgen en moest aan je denken.toen hebik het wat aangepast aan jou logs.

    Telkens komen er voor jou wolken aangedreven
    met buien vol verdriet
    Een ziekte heeft met venijn toegeslagen
    waardoor je soms de toekomst somber ziet

    Het lichaam voelt niet meer hetzelfde
    Je merkt elk scheutje pijn
    je hebt al je doorzettingsvermogen nodig
    om positief te kunnen zijn

    Ook heb je van Hem een flinke dosis
    nodig met moed en hoop en kracht
    Zodat je vol vertrouwen
    weer openstaat voor de komende dag.

    Monique, je doet het zo ongelooflijk dapper, vol bewondering voor jou manier van zijn lees ik je logs
    veel moed en energie gewenst, ik laat even een kaarsje voor je branden.
    lievegroet
    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Moniekie,
    Fijn om te lezen dat je je weg weer vindt,je blijft genieten van alles wat ook op je pad komt.
    Ik bewonder je levensmoed,want telkens weer opnieuw beginnen,dat is toch levensmoed?
    Limburgse knuffel, Els

    BeantwoordenVerwijderen