vrijdag 5 augustus 2011

tweede bestraling

Gisteren dus een rustige dag,geen Chemo maar wel heerlijk bij de meiden wezen kijken bij de water spelen lekker in de bagger,zag er weer geweldig uit!!
Was een mooie locatie zodat ik door mijn schoonzus  rond gereden werd en zo gezellig kon kijken en vele lieve mensen zag welke ik weet dat ze mee leven en lezen, en dat voelt goed om jullie te zien even de schouderklop en praatje .
lekker vies



Milou der vriendinnen


 lianne en der vriendinnen

Vandaag een dag met mijn zus heerlijk hier thuis en natuurlijk even wezen wandelen en de boodschappen.Even over de braderie die er niet was en even vastgezeten met rolstoel in de kledingwinkel op het dorp maar de sterke hand van de politie die net langs kwam hielp even een handje.Dan zie je dat het soms zo moeilijk is om ergens met een rolstoel te komen.
Vanmiddag de bestraling ik zag eer een beetje tegenop dit door vorige week maar toen ik onder dat ding lag dacht ik  kan het en doe gewoon je werk ram die celletje maar tot dood!!
De arts gesproken wat is dat een bijzonder vriendelijke man en zo menselijk,hij vond het ook jammer dat er geen resultaat was maar vertelde dat de uitwerking toch wel een week of drie is voor we resultaat kunnen zien,hij heeft een telefonisch afspraak gemaakt dan hoef te komen.
De medicijnen in overleg met hem sneller afbouwen dan hoop ik wat minder vocht vast te houden in mijn varkensvoetjes.Als het goed gaat nu even twee weken geen ziekenhuis lekker thuis wenen en mijn gangetje vinden op deze manier.Natuurlijk zijn er ook wel dalletje maar ik probeer telkens een lichtje te zien wat weer positieve energie geeft voor mijn maar ook voor mijn mannetje en de meiden die doen het zo goed!!
Weekend de laatste dagen van het Schipluiden zomerfeest heel raar om daar eigenlijk niet te zijn geweest maar de meiden hebben daar wel hun vertier gehad en dat is super!!
We gaan het weekend vieren net als iedereen genieten van de momenten met mijn kanjers.
buik glijen

3 opmerkingen:

  1. Fijn meis, dat je toch even naar die moddermonstertjes bent gaan kijken. Leuke foto's..!!
    Ja het kan wel een paar weken duren voor dat je echt iets merkt van een bestraling. Fijn dat het nu weer klaar is , laat hem zijn werk maar doen.
    En ondertussen lekker genieten van het weekend en alle leuke dingen die er op jouw pad komen.
    Dikke knuffel meis en veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je toch naar het feest kon, moddermonsters zijn het wel ja :-)

    Geniet van je weekend en ik hoop dat de bestralingen snel hun werk gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve monique.
    Zelfs hier in Canada volgen wij jouw berichten. Wij zijn bij een tante op bezoek maar jij bent ook daar in onze gedachten. Leuke foto's van die kanjers van jullie, lekker onder de smurrie. warme groetjes van Wim en Thea

    BeantwoordenVerwijderen