zaterdag 27 augustus 2011

weekend

Zo is het weer weekend.het was geen soepele week ben erg moe geweest en niet echt lekker,maar het gaat weer wat beter.Het eten is niet echt lekker maar elke chemo doet toch weer zo zijn eigen dingen in je lijf.Ik heb een spier verrekt in mijn bovenarm erg lastig nu je je armen zo nodig hebt.Hopelijk heb ik de aanslag van de chemo gehad,tenminste ik denk en hoop dat dat het geweest is.Mijn energielevel is erg laag..
Ik mag nu weer opbouwen,en dat gaat van de week ook in huis gebeuren de traplift wordt dinsdag geplaatst en ze gaan aan de badkamer beginnen.dat betekend dat ik eind van de week boven slaap. Ik kan het nog niet geloven dit omdat je toch alles ver vor je uit duwt en dan toch hoop dat het  allemaal goed komt.Natuurlijk probeer ik positief te denken maar op het ogenblik als je je zo vervelend beroerd voelt is dat niet altijd makkelijk,gelukkig zijn er dan mijn kanjers om mijn heen waar ik weer de kracht voor krijg om door te te gaan.Vandaag in de regen bij Lianne wezen kijken bij de voetbal,is wel even anders zo in die stoel maar ik kreeg gewoon een dikke kus toen ze voor de rust langs kwam.
Deze week wordt best druk hopelijk gaan we het allemaal doen,want ik ga ook nog 48 jaar worden met alle bedrijvigheid in ons huis.
Fijn weekend en geniet van de kleine en grote momenten van het leven.

5 opmerkingen:

  1. Hey lieverd,
    Blij te lezen dat je weer een beetje opkrabbelt.
    Ja die chemo dagen hakken erin..!
    Maar fijn dat je vanmiddag toch naar de voetbal kon gaan kijken, ja dan neem je de regen even op de koop toe hé.
    Succes de komende week met alle bouwerijen, maar heerlijk als het straks klaar is en jij weer lekker in jouw eigen mandje kunt gaan slapen.
    En dan ook nog jarig zijn..!!
    Welke dag mag ik hieperdepiep, hoera voor je zingen? Laat je me dat nog even weten als je wil.
    Meis, pas goed op jezelf en knap goed op.
    Dikke knuffel voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo MO,
    zo, ik zag toch hier en daar weer wat lichtpuntjes in je berichtje, was zeker geen makkelijk week je voor je, maar komende week gaat het vast weer wat lekkerder, op naar je 48e, gaat je lukken, see you.
    groetjes, jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique, fijn dat je bij het voetbal kon zijn al was het weer wel superslecht. Lianne maakt dat volgens mij niets uit, die speelt net zo goed in de regen! Ik hoop dat je snel weer boven kunt slapen en wens je een hele mooie verjaardag volgende week met veel lieve mensen om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve monique, sterkte deze week met de verbouwing! Het zal je een hoop energie gaan kosten maar voor een goed doel wat zal het fijn zijn als je weer boven kan slapen dicht bij je kanjers! Hoop ook dat je snel op mag knappen! En wat kan je als moeder trots zijn op je kind zo langs de lijn! Dat zijn echte momenten waar je zo van kan genieten!! xxx Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique!
    wat fijn dat je bij het voetbal kon kijken! We zagen jou en Eef oversteken in de regen en in mijn enthousiasme van Oh kijk daar is Monique, ze is vast naar de voetbal geweest, vergaten we voor jullie te stoppen in de auto, sorry!! :-(
    Succes met de verbouwing, strax weer lekker in je eigen bed slapen!
    Heel veel liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen