woensdag 14 september 2011

Zonder medicijnen

Zonder mijn pepmiddel,ik ga het wel al voelen en moet inderdaad even wat meer rust nemen dan de dagen ervoor.Het vervelende is dat ik veel last heb van mijn schouder en bovenarm,morgen komt de fsio.hopelijk kan hij het verhelpen.
Milou komt weer thuis vandaag we hebben de foto's gezien van het kamp en het ziet er gezellig uit.

De apenheul bezocht en bezoek op haar hoofd,ben blij dat hij niet bij mijn zat dan was ik mijn haar kwijt geweest denk ik?Vandaag komt de eclectisch rolstoel best spannend want ben niet zo technisch met van die gevoelige dingen van het besturen van de ding maar we gaan het zien. Oefening baart kunst?

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat jouw meissie weer thuis komt, maar wat zal ze plezier gehad hebben.
    Geniet van haar verhalen, meis.
    En succes met je gemotoriseerd vervoermiddel, komt vast goed..!!
    Je krijgt er weer wat meer vrijheid door, en dat zal ook wel fijn zijn.
    Pas goed op jezelf hé..!!
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, wat een leuke foto's van Milou. Gelukkig is ze weer thuis die kanjer. Heb je al een ronje gereden in je race mobiel? Hoop dat de fisio wat aan je pijnlijke arm kan doen.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,

    Wat een leuke foto, Milou met aap op haar hoofd. Besturen van de electrische rolstoel zal je zeker gaan lukken...maar zal inderdaad eerst best wennen zijn. Hopelijk gaat het snel beter met je schouder en arm, dat de pijn dan ook snel minder mag worden. Denken veel aan jullie, heel veel warme groetjes van ons,
    liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om je kind zo te zien genieten en wat hebben ze een bekijks!!Lieve Monique morgen fietsen we voor jou.....dikke kus Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi nichtje eindelijk lukt het me dan om op jou bloq te schrijven. Ik volg je constant en en je praat over je kanjers en dat zijn ze. Maar meisje jij bent ook een kanjer hoe je het allemaal doet. Geniet van deze week vakantie en ik blijf je volgen en je weet het hè als ik iets voor je kan doen laat het dan weten.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen