maandag 19 september 2011

Wat een bijzonder weekend

Vrijdagmiddag gingen we winkelen met Lianne en Milou. Mijn zus haar tas achter de rolstoel gehangen. Dit was dus voor zakkenroller een mooi moment toe te slaan. Bij afrekenen merkte we dus dat de  portemonnee weg was. Balen een domper op de winkelstemming. Daardoor moest Eef de zaterdag ochtend op het politiebureau door brengen wat veel tijd kostte vanwege de id kaart en rijbewijs.
Maar wat gebeurd die middag staat er een jongen voor de deur om mijn portemonnee terug te brengen zonder geld maar wel met al mijn pasjes en id kaart gevonden in een kapeson van een jas en had er nog een uit een vuilnisbak gehaald. Lief dat mensen dat toch nog de moeite doen hem terug brengen van mijn persoonlijke spulletjes.
Hierdoor Lianne haar voetbalwedstrijd gemist net nu ze een doelpunt had gemaakt maar zus is gaan kijken dat vond zo ook geweldig op zo een moment heb ik het zo moeilijk zo machteloos kon haar zelf niet helpen met haar fiets uit de schuur halen.
Dit zijn echt hele moeilijke momenten dat ik niets kan doen voor mijn kanjers.

Maar zondag was een hele speciaals dag een dag met mooie herinneringen en een gouden randje en tranen van vreugde en verdriet.Wat heb ik genoten van mijn collega's.
Zoals sommige nog weten heb ik met mijn collega's twee jaar Leontine Ladyride gereden de eerste keer hebben we sponsorgeld bij elkaar gereden voor drie doelen, hartenkind voor Noes,een collega haar kindje heeft een zeldzame  stofwisseling ziekte dat was het tweede doel,en ik heb met dat geld schilderijen voor de chemoafdeling mogen uit zoeken. 
Vorig jaar in Rotterdam reden we weer met mijn collega's de Lady Ride en beloofde dat we dit jaar in Den Bosch zouden gaan rijden. Maar het liep anders want fietsen gaat niet meer. Maar dan heb je een fantastische collega Mariska .Zij wist  het weer waar te maken om samen met haar en Ans en mijn andere super collega's die mijn zoveel warmte en liefde geven en nog steeds een collega van hun ben samen  over de finsch te mogen gaan.






Ik werd dus opgehaald met de wensambulance samen met mijn zus en Vronie gingen we richting Den Bosh en wat heb ik genoten en mijn zus en Vronie ook.We hebben zelfs in een Café gezeten en geproost wat een mooie dag, met tranen maar zoveel liefde vanuit mijn collega's,eigenlijk kan ik het nog niet onder woorden brengen alvast dan een foto erbij om onze stralende gezichten te zien !!!!

Lieve collega's bedankt voor deze dag, iedereen moet jaloers zijn om jullie als collegas te hebben in het RDGG.

13 opmerkingen:

  1. Jee! wat een creativiteit van je collega's om jou er op jouw manier bij te kunnen laten zijn. Wie zou inderdaad niet zulke collega's willen hebben. Het is overduidelijk te zien dat je genoten hebt!
    Omgaan met machteloosheid vind ook ik absoluut een van de lastigste dingen in het leven.
    Sterkte en liefs!
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Monique,

    Wat een fijne collega's heb jij toch!!!
    Leuk dat ze dit voor je hebben geregeld.

    xx Karin en Berry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,

    Super!!! Wat een stel lieve mensen heb jij om je heen, jij die dit zo verdiend!!! Lekker lang nagenieten...!
    Liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh meis, wat fijn dat je het allemaal mee kon maken en er zo op deze manier toch bij kon zijn.
    Dat was zeker een dag met een gouden randje en maakte weer veel goed denk ik van de vervelende ervaring van de dagen er voor.
    Geniet nu maar lekker na van gisteren en rust weer goed uit.
    Veel liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woowww, Stoer en dapper van je dat je het toch gedaan hebt!!!!! En wat heerlijk dat je zo genoten hebt! En heel fijn dat Jolanda en Vronie hier ook van hebben mogen meegenieten, ze hebben het dubbel en dwars verdiend!!
    Nou kroegtijger, geniet nog maar heerlijk na!
    XX, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieve monique wij hebben ladiesride 2011 ook ervaren als een dag met een dikke gouden rand die nooit meer gaan vergeten liefs Sacha


    ps ik heb even geen woorden voor wat er zaterdag gebeurd is......dan ben je heel laag gezonken als je zoiets doet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieve Monique,
    Wat een vreselijke mensen zijn dat toch die daar misbruik van maken.
    Maar wat een fantastische collega's heb jij zeg.
    Vergeet die vrijdagmiddag en geniet nog lang na van die geweldige zondag.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique

    Wat super leuk van jou collega`s en voor jou.
    je hebt dit ook verdient je staat altijd open voor iedereen en blijft hoe moeilijk dat ook is midden in het leven staan met alle handicaps en harde stenen die er op je pad komen, en je weet dat ik veel bewondering voor je hebt en dat jij een groot voorbeeld bent voor mij.

    Zie je snel
    Liefs Lieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of ik jaloers ben op zulke collega"s !!!!
    Lees elke keer met veel bewondering je weblog..Wens je heel veel kracht en sterkte !!
    Wilma van Meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Monique, wat een prachtige dag in Den Bosch heb je gehad. Geweldig dat je met je collega's/vriendinnen over de finish kon. Helaas in een bed, maar je was er toch maar mooi bij! Fijn dat die stichting (Ambulancewens, toch?) dat doet voor zieken.

    Ik word er verdrietig van als ik lees hoe confronterend het is dat je je dochters niet kunt helpen. Ik hoop dat er genoeg mooie momenten zijn en zullen zijn die je wel met ze kunt delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Monique,

    wat een weekend van uitersten!! Maar aan de foto's te zien was zondag echt een dag met een gouden randje!!

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's..... Maar elke keer als ik mijn ogen sluit, zie ik het weer voor me! Jouw gezicht was GOUD!mooie momenten maak je samen, mooie momenten maakT je samen! Ik ben blij dat je bij ons was.... Verder kom ik erachter dat ik me de fietstocht helemaal niet meer kan herinneren..... haha! ik zie alleen maar roze in mijn herinnering! Met dik goud! En jouw stralen! Ik hoop heel erg dat we je verwarmd hebben! En zoveel positieve energie hebben meegegeven! Kuzzz luf joe!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Monique, en Alle dames, ik ken jullie wel niet maar trots ben ik wel op jullie allemaal. Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen