dinsdag 25 oktober 2011

Vandaag gaan we weer voor de chemo

Een vreemde dag dinsdag Meestal op donderdag dus geen bezoek aan dokter BOs. we zijn al vroeg wakker omdat ik om negen uur in het ziekenhuis moet Zijn zo kt mijn zus om mijn te dochen zodat Eef de meiden kan helpen eigenlijk ontbijt maken want de rest doen ze zelf natuurlijk.
Gisteren kreeg ik het bericht dat mijn zangmaatje van het KIB koor op die mooie zonnige d
dag euthanasie heeft gedAan een sterke vrouw welke ook de strijd van de kanker niet kon winnen. Het was heel raar gisteren want we wisten dat het die dag ging gebeuren moest veel aan haar denken. Hopelijk voel ik me maandag goed genoeg om met het koor op de crematie te zingen.
Ik ga er weer voor vandaag ben benieuwd naar mijn markers de uitslagen van gisteren waren goed maar de markers vind ik ook heel belangrijk.
Als het dan even zwaar is weet ik dat het niet voor niets is. Tijd dat wil ik zo graag nog meer tijd met mijn kanjers en de lieve mensen om mijn heen.

1 opmerking:

  1. Dan hadden we samen vandaag een ziekenhuisdag meis.
    Hoop dat het allemaal goed is gegaan.
    Meis pas goed op jezelf, doe rustig aan.
    Ik hoop heel erg voor je dat de bijwerkingen meevallen.
    Dikke knuffel en veel liefs.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen