woensdag 30 november 2011

de week is weer bijna doorgezaagd

De verkoudheid is alleen nog een vervelend hoestje,heb het een soort druk met het brein heb nog maar 11 kerstballen en over anderhalve week is de kerstmarkt dus wil er nog wat afleveren voor die tijd.
De surprise vorderen rustig morgen moet ik zelf aan de gang en dan nog een rijm erbij dat is niet mijn sterkste kant.
We vieren het na stemmen zondag 4 dec,ondanks 5 december de echte dag is!!!
De laatste week voor de volgende chemo gaat we startte,het is zeker geen slechte tijd geweest tussen deze chemo de bijwerkingen waren zeker te doen.Het lijkt wel of mijn lijf weer een beetje eraan went maar dan hopelijk wel zo dat hett wel zijn werk blijft doen.
Komende vrijdag komt de ergotherapeut om te proberen de hulpmiddelen die we nog nodig hebben via de gemeente te krijgen en misschien kan Hij /Zij me nog tips geven in huis zij hebben er voor gestudeerd al heb ik inmiddels een an welke ook wel heel vindingrijk is.

1 opmerking:

  1. Fijn dat de verkoudheid bijna weg is.
    Ja, in het weekend zal veel sinterklaas gevierd worden, maandag is ook niet zo'n gezellige dag.
    Goed zo meis, laat je maar adviseren.
    Op naar een fijn weekend hé, geniet volop.
    Liefs en een dikke knuffel.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen