zondag 27 november 2011

Helaas heeft de verkoudheid ook mijn te pakken.

Lianne en Eef hebben de verkoudheid van de week gehad nu ben ik aan de beurt gisteren ging het al niet zo lekker,veel moeheid en slapen op de stoel,balen precies in het weekend voor Eef niet leuk.Ook had ik nog hulp willen geven aan Milou voor de suprise we gaan wel kijken hoe het loopt van de week,Eef kan zeker helpen maar die twee hebben altijd zo een emning verschil plus dat mijn kleine kanjer heel slim is maar zeker geen creatief vrouwtje is daar veel te perfectioniste voor voor haar moet alles echt lijken is een beetje moeilijk met een suprise Weet dat ik ook vanavond weer vroeg mijn bed in ga en misschien ga ik straks wel even plat op bed.De eerste keer de griepprik en nu ben ik aan de beurt ,normaal ga je gewoon door,maar nu met de chemo erbij gaat het niet lukken.
Weer hopen dat deze week het lichtje weer komt en de verkoudheid met name het hoesten over gaat dit vind Lianne namelijk erg eng en maakt zich zorgen erover en ik wil geen zorgen voor mijn kanjers,die zijn er al genoeg in mijn hoofd.

2 opmerkingen:

  1. Hé meissie toch, heel vervelend zo'n verkoudheid.
    Zeker nu zo kort na de chemo.
    Maar je doet er niet veel aan, dan alleen goed voor jezelf zorgen of laten zorgen en goed uitzieken.
    Met die suprises komt het wel goed hoor, je zal zien dat die kleine kanjer van jou er heel ver zelf mee klaar komt.
    Lieverd, beterschap hé, knap maar weer snel op.
    Dikke knuffel en veel liefs.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rottig, zo'n verkoudheid. Ik hoop dat rust je goeddoet, zodat je kunt opladen voor het sinterklaasweekend. Wij vieren het dit weekend, maar nog niet met surprises. Cadeautjes uitpakken is voor de kleine al mooi genoeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen