zaterdag 3 december 2011

weekend

Zo breekt het weekend weer aan,sinterklaas weekeind moet mijn rijm nog maken maar gisteren de surprise klaar en ingepakt het is druk boven de laatste dag voor morgen.wordt nog even racen met de tijd.
Mijn lijf is lekker aan het bijkomen van de chemo maar van de week zijn we weer aan de beurt.,maar op deze manier kan ik er nog wel een paar hebben en krijg ik weer tijd om de komende dagen gezellig bij mijn kanjers en familie te zijn.
Gisteren krreg ik een primeur het nieuwe bandje van de geldinzameling voor de alpduzes welke dorpgnoetn gaan fietsen en lopen.2012.de saamhorigheid van een dorp voor KWF,dit is een geeldig gevoel wat de tekst op het baanje aangaaft geeft kracht,de weg is eenzaam met kanker maar doordat mensen met je meelopen is dit pad te lopen (rollen)
Fijne sinterklaas voor wie het dit weekend vieren gaat.

5 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een fijn weekend meis, geniet volop samen met jouw kanjers...!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je lekker het weekend met jouw kanjers Sinterklaas gaat vieren.
    Veel plezier. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het gelukt met je gedicht?
    Heb je een lach op je gezicht?
    Het gaat niet echt om de rijm,
    maar om het gezellig samen zijn.

    Wij vierden hier met alleen cadeaus,
    onze kleine man is nog gedichtloos.
    Bij jouw grote meiden zal dat anders zijn
    dus hopelijk is jullie weekend echt heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    een hele fijne sinterklaas!!! Hoop je te zien op de kerstmarkt. We lopen met een Dickensgroepje...heerlijk kerstliedjes zingen.

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En zo is het maar net.....was fijn je weer te zien dikke X Sacha

    BeantwoordenVerwijderen