zaterdag 24 december 2011

Daags voor kerst

Wat is het weer bijzonder om kerstfeest te mogen gaan vieren met mijn kanjers en familie,ik ga er van genieten al moet ik eerlijk toegeven dat ik het ook erg beladen vind en ik emotioneel maar ook heel dankbaar ben dat ik deze dagen weer mee mag   maken dit had ik niet verwacht van de zomer.Vanavond zingen in mijn kerkkoor en zal stille nacht weer voor de kerstgevoel gaan geven.Kerstfeest,  Jezus geboren voor ons allemaal een feest wat vrede en liefde moet brengen over  de hele wereld .Respect voor de medemens waar wij met zijn alle voor bidden deze kerstnacht.
DE toekomst in kijken durf ik niet goed maar hoop dat Hij mijn nog een tijdje kracht geeft om door te vechten tegen deze oneerlijke ziekte om bij mijn kanjers en al die lieve mensen te blijven die mijn omarmen een ieder op hun manier ook voor jullie is vannacht mijn gebed.

Dat was even mijn hart luchten....

FIJNE KERSTDAGEN EN GENIET VAN ALLES WAT ER OP JULLIE PAD KOMT.

Nog even een gedichtje wat ik gevonden heb.

7 opmerkingen:

  1. Warme liefdevolle dagen toegewenst met iedereen die je lief is.
    Zalig Kerstmis.

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Bijzonder om opnieuw het mooie feest van de geboorte te vieren!
    Ik ga voor je bidden en n kaarsje branden.
    Carpe Diem met je geweldige gezin.

    Veel liefs xxx
    Monic

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne kerstdagen toegewenst voor jullie en alle mensen om jullie heen. Geniet van deze bijzondere dagen. Ook wij zijn, ondanks de afstand, bij jullie! De kaarsjes branden.

    Heel veel warme, liefdevolle groetjes van ons,

    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen meis, en pluk de dag.
    Geniet van alles wat mogelijk is.
    Dikke knuffel en veel liefs.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij was jij absoluut het stralende middelpunt in het koor. Ik ben zo trots op je!
    Dikke kerstkus, X
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne dagen voor jullie gezin.
    Dikke kus en liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Monique en familie!
    Wij wensen jullie warme en mooie kerstdagen.
    Een lieve en warme groet, Shun An, Marcel en Jessica

    BeantwoordenVerwijderen