dinsdag 27 december 2011

De dag na kerst

We hebben goede kerstdagen gehad eerste bij mijn zus en zwager,heerlijk diner gehad,genoten van ons samen zijn met ons gezin bij hun gezin Dit zijn mooie herinneringen voor ons allemaal.
Tweede eerst koffie gedaan bij mijn broer en schoonzus,kindje wiegen ging niet lukken de ochtend was zwaar om door te komen,maar de energie kwam gelukkig weer terug.De avond bij de familie van Eef gegeten aan de overkant bij Eef zijn zus en zwager,een hele club bij elkaar 23 man bij elkaar allemaal weer heerlijk gekookt en zo hadden we weer een heel diner.
Mijn gedachten kort gehouden om de emoties de baas te blijven.
Maar kerst 2011 heb ik weer mogen vieren met mijn kanjer,zelfs de nachtmis gezongen,

Helaas hoorde ik gisteren dat een vriend,lotgenoot dorpsgenoot is overleden hij heeft gevochten tegen de kanker maar zoals ik zelf weet eens kan je niet meer winnen en is er geen kwaliteit meer van leven en is de dood hard Voor de mensen van wie je hou,maar ook dan zien hun dat het echt niet meer kan je wil niemand kwijt maar om iemand veel pijn te zien hebben van wie je zoveel houd komt er vast een rust over je heen en kan je hoe moeilijk het ook is afscheid moet nemen en elkaar moet loslaten.
Ik weet dat Sjaak veel mensen om hem heen had en dat zijn woorden you never walk alone op ons dorp sterk zijn maar nu ook voor Conny en haar kinderen moeten deze woorden kracht geven en brengen.
.Sjaak Jij bent een kei van een man en zo vrolijk en optimistisch zo blijven wij jouw herinneren.

Vanochtend bloed geprikt nu op maar morgen moet zeggen dat ik erg tegenop ziet en bang ben voor morgen maar weet dat het komen gaat en probeer positief erheen te gaan al is er volop onrust in mijn lijf.Hopelijk voor niets!!!

Jullie horen het morgen

4 opmerkingen:

  1. Hai lieverd,

    Wat goed om te lezen dat je zo GENOTEN hebt van de kerstdagen met je kanjers en lieve familie. Ze waren je van harte gegund!!!! Nu op naar morgen. Spannend en ik hoop echt heel hard met je mee dat de onrust in je lijf onterecht is. Blijf volop voor je duimen en aan je denken!!!
    Veel kracht en sterkte gewenst voor morgen en een goede jaarwisseling (vast met dubbele gevoelens) met je lieve kanjers.

    Dikke zoen, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieverd,
    Fijn dat je zo genoten hebt van de kerstdagen samen met jouw kanjers en omringd door de familie.
    Succes vandaag, ja spannend weer. Zet 'm op meis..!!
    Kaarsje brandt en denk aan je.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een rollercoaster van emoties moet het allemaal zijn voor je. Steek de kaarsjes aan en denk aan je. Veel liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Mo,
    daar ga je weer, op naar morgen, heel spannend, maar je weet we steken de kaarsjes weer aan en in gedachten gaan we mee, sterkte , dikke knuffel van ons alle, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen